Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 35,0000 a 38,621 včetně technologie prací
Marek, Josef ; Guziur, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnutí optimalizace geometrických parametrů koleje na železniční trati Chrudim – Borohrádek v km 35,000 – 38,621. Rekonstrukce železničního svršku a návrh obnovy odvodnění tratě. Práce dále řeší rozhledové poměry na přejezdech. Součástí práce je také řešení technologie prací.
Trasovací studie přímého spojení Ostrava-Třebovice - Hlučín
Gilligová, Kristýna ; Guziur, Petr (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout novou trať mezi železniční stanicí Ostrava-Třebovice a železniční stanicí Hlučín. Tento úsek měl být zpracován variantně, následně vyhodnotit nejvhodnější variantu a tu zpracovat v podrobnosti studie. Zvolená varianta je navržena na rychlost 80 km/h. Délka trasy je necelých 5,5 km.
Metodika navrhování ukončení kusých kolejí
Guziur, Petr ; Týfa,, Lukáš (oponent) ; Kohout,, Martin (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá navrhováním ukončení kusých kolejí a soustředí se zejména na navrhování pohyblivých zarážedel. Do rozhodovacího procesu ukončení kusé koleje vstupuje řada faktorů, mezi které patří hlavně poloha kusé koleje ve stanici, úroveň zabezpečení, prostorové možnosti, počet a skladba vlaků, které na kusou kolej pravidelně zajíždějí a další. Z rešeršní části této práce vyplývá, že právě pohyblivá zarážedla jsou vhodná a v zahraničí preferovaná, pro ukončení kusé koleje. Z tohoto důvodu je tomuto typu zarážedla věnována pozornost s důrazem na popis postupu návrhu. Součástí práce je návrh výpočetního programu s využitím tabulkového editoru a jazyku Visual basic pro usnadnění návrhu pohyblivého zarážedla. V rámci návrhu jsou popsány vybrané faktory, které návrh zarážedla nejvíce ovlivňují.
Rekonstrukce železniční stanice Brno-Slatina
Guziur, Petr ; Andratschke, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Brno – Slatina tak, ale byly zajištěny 3 nástupní hrany splňující současné požadavky. Návrh kolejových úprav je proveden tak, aby bylo možné vložit jedno ostrovní a jedno vnější nástupiště, která splňují požadavky pro přístup osob se sníženou schopností orientace a pohybu. Rekonstrukce umožní zvýšení rychlosti v hlavních kolejích, ze stávajících 80 km/h, na 100 km/h.
Optimalizace traťového úseku Nýřany - Heřmanova Huť v km 2,7 - 5,5
Nguyen, Trong Tan ; Guziur, Petr (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimalizace jednokolejné trati č. 712 Nýřany-Heřmanova Huť v úseku mezi km 2,7 a 5,5. Součástí práce jsou úpravy směrových a výškových poměrů, které mají za cíl zvýšení traťové rychlosti. Práce také řeší návrh skladby železničního svršku a spodku, odvodnění a rekonstrukce přejezdů a nástupišť.
Trasovací studie přímého spojení Ostrava-Třebovice - Hlučín
Gilligová, Kristýna ; Guziur, Petr (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout novou trať mezi železniční stanicí Ostrava-Třebovice a železniční stanicí Hlučín. Tento úsek měl být zpracován variantně, následně vyhodnotit nejvhodnější variantu a tu zpracovat v podrobnosti studie. Zvolená varianta je navržena na rychlost 80 km/h. Délka trasy je necelých 5,5 km.
Metodika navrhování ukončení kusých kolejí
Guziur, Petr ; Týfa,, Lukáš (oponent) ; Kohout,, Martin (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá navrhováním ukončení kusých kolejí a soustředí se zejména na navrhování pohyblivých zarážedel. Do rozhodovacího procesu ukončení kusé koleje vstupuje řada faktorů, mezi které patří hlavně poloha kusé koleje ve stanici, úroveň zabezpečení, prostorové možnosti, počet a skladba vlaků, které na kusou kolej pravidelně zajíždějí a další. Z rešeršní části této práce vyplývá, že právě pohyblivá zarážedla jsou vhodná a v zahraničí preferovaná, pro ukončení kusé koleje. Z tohoto důvodu je tomuto typu zarážedla věnována pozornost s důrazem na popis postupu návrhu. Součástí práce je návrh výpočetního programu s využitím tabulkového editoru a jazyku Visual basic pro usnadnění návrhu pohyblivého zarážedla. V rámci návrhu jsou popsány vybrané faktory, které návrh zarážedla nejvíce ovlivňují.
Optimalizace traťového úseku Nýřany - Heřmanova Huť v km 2,7 - 5,5
Nguyen, Trong Tan ; Guziur, Petr (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimalizace jednokolejné trati č. 712 Nýřany-Heřmanova Huť v úseku mezi km 2,7 a 5,5. Součástí práce jsou úpravy směrových a výškových poměrů, které mají za cíl zvýšení traťové rychlosti. Práce také řeší návrh skladby železničního svršku a spodku, odvodnění a rekonstrukce přejezdů a nástupišť.
Návrh rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 35,0000 a 38,621 včetně technologie prací
Marek, Josef ; Guziur, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnutí optimalizace geometrických parametrů koleje na železniční trati Chrudim – Borohrádek v km 35,000 – 38,621. Rekonstrukce železničního svršku a návrh obnovy odvodnění tratě. Práce dále řeší rozhledové poměry na přejezdech. Součástí práce je také řešení technologie prací.
Rekonstrukce železniční stanice Brno-Slatina
Guziur, Petr ; Andratschke, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Brno – Slatina tak, ale byly zajištěny 3 nástupní hrany splňující současné požadavky. Návrh kolejových úprav je proveden tak, aby bylo možné vložit jedno ostrovní a jedno vnější nástupiště, která splňují požadavky pro přístup osob se sníženou schopností orientace a pohybu. Rekonstrukce umožní zvýšení rychlosti v hlavních kolejích, ze stávajících 80 km/h, na 100 km/h.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.