Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití e-learningu ve výuce pedagogicko-psychologických témat
Gubani, Přemysl ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Abstrakt_CZ Diplomová práce je zaměřena na využívání e-learningu ve výuce didaktiky na vysoké škole. Upozorňuje na jevy a změny, které přicházejí s postupným rozvojem a integrací ICT do vzdělávacího procesu i běžného života. Předkládá možnost, jak rozvíjet znalosti učitelů z oblasti e-learningu, která vychází z konceptu TPACK. V empirické části předkládáme čtenáři katalog vzdělávacích aktivit využitelných ve výuce didaktiky na vysoké škole a ke každé aktivitě přikládáme návrh e-learningového řešení. V závěru může čtenář nalézt příklady konkrétní aplikace katalogu vzdělávacích aktivit v praxi.
Analýza vzdělávacího systému Městské knihovny Louny
Hrbková, Petra ; Jirsáková, Jitka (vedoucí práce) ; Gubani, Přemysl (oponent)
Tématem bakalářské práce je Analýza vzdělávacího systému Městské knihovny Louny. Práce má za cíl popsat celkový proces zaměstnaneckého vzdělávání v instituci. Zaměřuje se na analyzování potřeb zaměstnanců, plánování a vytváření cílů vzdělávacího programu, samotnou realizaci vzdělávání na pracovišti a následnou evaluaci výsledků a efektivity vzdělávacího programu. Hlavním účelem je však zmapování konkrétního fungování vzdělávacího systému Městské knihovny Louny. K získání podrobných informací o stávajícím systému a průběhu zaměstnaneckého vzdělávání byl použit rozhovor s ředitelkou Městské knihovny Louny Mgr. Dagmar Kučerovou a dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi zaměstnanci zvolené instituce. Přínos bakalářské práce spočívá ve zjištění funkčnosti systému vzdělávání ve zvolené instituci jak pro potřeby zaměstnavatele, tak i zaměstnanců. Stávající nabídka vzdělávání pro zaměstnance knihovny je velmi bohatá a neustále se aktualizuje dle potřeb instituce i jednotlivých pracovníků. V závěru práce byly navrženy úpravy v nabídce vzdělávání pro zaměstnance na pozicích ekonom a asistent volnočasového zařízení. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že zaměstnanci na uvedených pozicích nepovažují nabídku, která jim je poskytována k rozvoji v oboru, za dostatečnou.
Jazykové vzdělávání seniorů a jeho specifika
Mansfeldová, Kateřina ; Jirsáková, Jitka (vedoucí práce) ; Gubani, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce Jazykové vzdělávání seniorů a jeho specifika se zabývá specifickými podmínkami pro cizojazyčnou výuku seniorů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je definována gerontagogika, vědní disciplína zabývající se vzděláváním lidí v seniorském věku. Dále se teoretická část práce zabývá specifiky výuky seniorů, zejména cizojazyčné. Je zde popsáno, jaké by měly být podmínky pro výuku seniorů, co jejich vzdělávání ovlivňuje a jaké se mohou vyskytnout překážky při jejich vzdělávání. V závěru teoretické části jsou vypsány možnosti studia cizích jazyků pro seniory. V praktické části byla provedena analýza nabídek jazykových kurzů pro seniory v Praze (kromě kurzů nabízených Univerzitami třetího věku). Na základě této analýzy byl proveden průzkum mezi seniory navštěvující vybraný jazykový kurz. Průzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření. Bylo zjišťováno, jestli jsou seniorům přizpůsobeny podmínky pro výuku, jaká je jejich motivace a důvod ke studiu. V neposlední řadě měli možnost napsat návrhy na vylepšení výuky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.