Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Grycová, Veronika ; Smolíková, Iveta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá pracovní motivací s důrazem na potřeby pracovníků. Dále jsou popsány funkce systému odměňování a jeho jednotlivé složky se zaměřením na jejich motivační účinek. Praktická část využívá teoretické poznatky k analýze odměňovacího systému středního výrobního podniku. Analýza a následná doporučení se orientují na zvýšení spokojenosti a loajality zaměstnanců.
Odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Grycová, Veronika ; Smolíková, Iveta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá pracovní motivací s důrazem na potřeby pracovníků. Dále jsou popsány funkce systému odměňování a jeho jednotlivé složky se zaměřením na jejich motivační účinek. Praktická část využívá teoretické poznatky k analýze odměňovacího systému středního výrobního podniku. Analýza a následná doporučení se orientují na zvýšení spokojenosti a loajality zaměstnanců.
Rozdíly v náboru, odměňování a hodnocení zaměstnanců v soukromém a veřejném sektoru
Talacová, Markéta ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Grycová, Veronika (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na tématiku personálního managementu, který v současné době díky rostoucí ekonomice nabývá čím dál tím víc na významu. Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit, zda se v soukromém sektoru přistupuje k personálnímu managementu rozdílně oproti sektoru veřejnému, a to zejména v oblasti náboru, odměňování a hodnocení zaměstnanců. V případě zjištění rozdílů jsou jednotlivé odlišnosti analyzovány s ohledem na příčinu, a dále jsou navrhnuta případná opatření, která by mohla personální management obou sektorů optimalizovat. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části,teoretické, je detailně popsán proces získávání a výběru zaměstnanců, jejich odměňování a hodnocení. Ve druhé části, praktické, je provedena analýza personálních činností v organizacích, které ochotně poskytly údaje pro zpracování této diplomové práce, a zhodnocení rozdílů mezi soukromými podniky a veřejnými organizacemi.
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Gryčová, Veronika ; Havlová, Lenka (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace neziskové organizace Junák -- český skaut, z. s., a to konkrétně její podřízené jednotky s názvem Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. Pro dosažení cíle využiji hned několik metodik, mezi které patří dotazníkové šetření pro obyvatele Jindřichohradecka, i osobní rozhovory s tiskovou mluvčí Junáka a vedením střediska Zlatá Růže. Práce vychází z teoretických poznatků, které jsou následně aplikovány na konkrétní problematiku a organizaci. Výsledkem práce bude aktuální stav marketingové komunikace v dané organizaci a návrh možných zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
3 Grycová, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.