Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role briefu v tendru na marketingové kampaně
Procházková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Grunt, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou výběrového řízení a důležitostí vypracování kvalitně propracovaného briefu, který celý tento proces usnadňuje. Teoretická část práce se zabývá reklamními agenturami, jejich historií, rozdělením a asociacemi, které většinu těchto agentur zaštiťují. Blíže je specifikován doporučený obsah briefu a postup vedení tendru, který vypracovala Asociace komunikačních agentur. Zároveň je zde vymezena role kvalitativního výzkumu prostřednictvím expertního rozhovoru, který přispívá pro splnění cíle bakalářské práce a je tedy základem pro vypracování části praktické. V rozhovoru se zadavatelem je zkoumán neúspěch agentury v konkrétním tendru. Součástí práce jsou doporučení vyplývající z expertního rozhovoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.