Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Charakteristika kulturního prostředí Španělska a jeho vliv na marketing
Jendryščíková, Lenka ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce popisuje kulturní prostředí Španělska a jak toto prostředí ovlivňuje marketingové prvky, především reklamu a distribuci.
Marketing hotelu
Gerstmanová, Anna ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Přidal, Vojtěch (oponent)
na základě teoretických východisek aaplikace hotelového marketingu v praxi
Politika CSR uplatňovaná společností Tesco ve Velké Británii a České republice.
Kelnarová, Jana ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Říhová, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vysvětlení pojmu CSR (Corporate Social Responsibility), což lze přeložit jako společenská odpovědnost firem. Dále je zde na příkladu společnosti Tesco popsána aplikace CSR v praxi. Tato oblast se stále více dostává do povědomí mezi českými podnikateli a CSR je považováno za jednu z možných konkurenčních výhod.
Obchodní jednáni ve vybraných arabských zemích
Pochman, Martin ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Joklová, Petra (oponent)
Práce obsahuje informace potřebné k vedení efektivního obchodního styku, a to zejména s arabskými obchodníky. Zkoumanými státy jsou Kuvajt, Egypt, SAE a Saudská Arábie. Informace jsou vhodné nejen pro obchodníky ale i pro turisty.
Charakteristika obchodního jednání a národních zvyklostí Číny
Kalábová, Lucie ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Říhová, Jitka (oponent)
Cílem této práce je představit podnikatelskému světu jednu z vůbec nejzajímavějších současných ekonomik. Dále analyzovat jednotlivé prvky a jejich vzájemné vazby, poznat kulturní zvyklosti a především historii nejlidnatějšího státu na světě. Jestliže člověk zná důvěrně prostředí, lépe se zde může pohybovat, navazovat obchodní vztahy a budovat si základy pro úspěšné podnikání. Z celé práce vyplývá jednoznačné doporučení podnikatelské veřejnosti začít se orientovat na Čínu, protože čínský trh bude v budoucnu hrát rozhodující úlohu ve světové ekonomice.
Marketing cestovní kanceláře se specializací na exotické zájezdy
Ladmanová, Michaela ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Kříž, Zdeněk (oponent)
Cestovní kancelář je základní provozní jednotkou (subjektem) cestovního ruchu, jejímž hlavním předmětem činnosti je zprostředkování, organizování a zabezpečování služeb souvisejících s cestovním ruchem. Produktem CK je služba, která byla vytvořena na základě identifikace přání a potřeb zákazníků. Tyto služby rozdělujeme na základní a doplňkové. Mezi hlavní služby zprostředkované cestovními kancelářemi patří ubytování, stravování a doprava.
Aktuální problémy marketingové komunikace v Rusku
Kalitukha, Laura ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Yatskeev, Alexander (oponent)
Bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace Ruska. Jejím hlavním cílem je deskripce a analýza nástrojů marketingové komunikace v Rusku.
Marketing activities of Euro Trade Center s.r.o. companies in the Czech and Slovak market
Tomajková, Lýdia ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Ferianc, Július (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá marketingovým mixom dvoch kooperujúcich firiem pôsobiacich v oblasti dovozu a distribúcie alkoholických a nealkoholických nápojov na českom a na slovenskom trhu. Firmy patria do segmentu malých a stredných podnikov. Práca popisuje a analyzuje jednotlivé časti marketingového mixu. V závere je navrhnutá koncepcia možných zmien.
Analýza internetových stránek politických stran
Melichar, Vladimír ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Dostál, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá analyzováním kvality webových prezentací pěti nejsilnějších stran na české politické scéně. Cílem je zhodnotit, do jaké míry využívají dané politické strany internetových stránek jako součásti marketingové komunikace. Práce se soustřeďuje na faktory úspěšnosti internetových stránek a specifika tvorby webů politických stran. Analýza je založena na nezávislém hodnocení klíčových faktorů úspěšnosti prezentací politických stran z pohledu běžného uživatele internetu.
Tools of political marketing
Friedová, Paulína ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Stehlík, Eduard (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá prítomnosťou politického marketingu na Slovensku v predvolebnom období parlamentných volieb do Národnej rady roku 2006. Využívanie základných marketingových nástrojov v politike ? produktu, ceny, distribúcie a reklamy je analyzované vo volebných kampaniach dvoch kandidujúcich strán: dovtedy vládnej, pravicovej SDKÚ-DS a opozičnej, ľavicovej strany SMER-DS. Práca analyzuje obe volebné kampane z pohľadu marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.