| |
| |
| |
| |
|
Charakteristika obchodního jednání a národních zvyklostí Číny
Kalábová, Lucie ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Říhová, Jitka (oponent)
Cílem této práce je představit podnikatelskému světu jednu z vůbec nejzajímavějších současných ekonomik. Dále analyzovat jednotlivé prvky a jejich vzájemné vazby, poznat kulturní zvyklosti a především historii nejlidnatějšího státu na světě. Jestliže člověk zná důvěrně prostředí, lépe se zde může pohybovat, navazovat obchodní vztahy a budovat si základy pro úspěšné podnikání. Z celé práce vyplývá jednoznačné doporučení podnikatelské veřejnosti začít se orientovat na Čínu, protože čínský trh bude v budoucnu hrát rozhodující úlohu ve světové ekonomice.
|
|
Marketing cestovní kanceláře se specializací na exotické zájezdy
Ladmanová, Michaela ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Kříž, Zdeněk (oponent)
Cestovní kancelář je základní provozní jednotkou (subjektem) cestovního ruchu, jejímž hlavním předmětem činnosti je zprostředkování, organizování a zabezpečování služeb souvisejících s cestovním ruchem. Produktem CK je služba, která byla vytvořena na základě identifikace přání a potřeb zákazníků. Tyto služby rozdělujeme na základní a doplňkové. Mezi hlavní služby zprostředkované cestovními kancelářemi patří ubytování, stravování a doprava.
|
| |
| |
|
Analýza internetových stránek politických stran
Melichar, Vladimír ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Dostál, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá analyzováním kvality webových prezentací pěti nejsilnějších stran na české politické scéně. Cílem je zhodnotit, do jaké míry využívají dané politické strany internetových stránek jako součásti marketingové komunikace. Práce se soustřeďuje na faktory úspěšnosti internetových stránek a specifika tvorby webů politických stran. Analýza je založena na nezávislém hodnocení klíčových faktorů úspěšnosti prezentací politických stran z pohledu běžného uživatele internetu.
|
|
Tools of political marketing
Friedová, Paulína ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Stehlík, Eduard (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá prítomnosťou politického marketingu na Slovensku v predvolebnom období parlamentných volieb do Národnej rady roku 2006. Využívanie základných marketingových nástrojov v politike ? produktu, ceny, distribúcie a reklamy je analyzované vo volebných kampaniach dvoch kandidujúcich strán: dovtedy vládnej, pravicovej SDKÚ-DS a opozičnej, ľavicovej strany SMER-DS. Práca analyzuje obe volebné kampane z pohľadu marketingu.
|