Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj webových stránek s implementací webové analytiky
Kolařík, Miroslav ; Klán, Petr (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit firemní webové stránky podle nejnovějších trendů a standardů. Součástí bude také inherentní implementace webové analytiky. Tyto stránky by měly informovat nové i stávající zákazníky, zvýšit povědomí o firmě a zároveň poskytovat data pro analýzu jejich využití. V teoretické části bude stručně popsán jazyk HTML, CSS a metody webové analytiky. Praktická část se zaměřuje na vývoj webových stránek, které budou optimalizovány pro mobilní zařízení, bude provedena jejich základní optimalizace pro vyhledávače, a nakonec implementována webová analytika s využití služeb Google Analytics.
Sociální sítě a nová média - využití při prodeji ubytovacích služeb v ČR
Kovařík, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na porovnání způsobů prodeje a zprostředkování ubytování na území České republiky za pomocí nových medií a sociálních sítí. Hlavní cílem je poznání nejnovějších způsobů prodeje, a to například za pomoci internetových portálů, sociálních sítí, či mobilních aplikací, zhodnocení jejich vlastností a přínosů jak pro ubytovatele, tak pro zákazníka. Teoretická část práce je rozdělena do kapitol po různých způsobech prodeje včetně jejich výhod a nevýhod a v praktické části je možné vidět fungování, provozování a ukázku reálných dat z portálu provozovaném řešitelem této práce. Přínosná by práce měla být pro ty, kteří rádi cestují a chtějí poznat nové způsoby možnosti získání ubytování, tak pro ty, kteří ubytování poskytují a chtějí získat novou klientelu.
Vybrané aspekty rozvoje informační společnosti pro podnikatelské příležitosti v ČR
Coufal, Libor ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Dnešní prostředí informační společnosti přináší řadu změn. Hlavním cílem práce bylo zjistit ty, kterými rozvoj internetu ovlivňuje podnikatelské příležitosti. Zásadní změny představuje globalizace a s ní související dopady na oblasti marketingu, strategického plánování, vedení evidence a managementu lidských zdrojů. Práce se dále zaměřuje na význam vzdělání, zkušeností a schopností a jejich vztah k podnikání, kde si klade otázku, zda současná doba přispěla k větší úspěšnosti podnikatelských záměrů. Různé úrovně znalostí a zkušeností spolu s informační gramotností jedinců ovlivňují využívání moderních informačních a komunikačních technologií pro formulování podnikatelských záměrů. Na reálných případech autor aplikuje teoretické poznatky a vysvětluje jednotlivé souvislosti, neboť se ukazuje, že neexistuje prokazatelný význam rozvoje internetu na úspěšnost podnikatelských záměrů.
Využití moderních nástrojů péče o zákazníky start-up projektu
Duchaň, Jan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace a rozšíření nástrojů využívaných pro péči o zákazníky, z pohledu komunikace se zákazníky v konkrétním prostředí, začínajícího projektu tedy start-up projektu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se týkají prostředí práce, péče o zákazníky, komunikace a technologií, které jsou dále využity v části praktické. Praktická část zahrnuje bližší seznámení s konkrétním start-up projektem včetně přehledu využívaných komunikačních kanálů a nástrojů, které jsou dále zkoumány pro zjištění jejich efektivity a využití. Další částí této kapitoly je analýza dostupných komunikačních kanálů a nástrojů péče o zákazníky včetně těch moderních ale i klasických, a jejich porovnání. Pro objektivní a úspěšnou optimalizaci je součástí praktické části i sociologický výzkum, který zkoumá preference potenciálních zákazníků a jejich subjektivní hodnocení konkrétních variant komunikace z pohledu posílení důvěry anebo naopak ztráty důvěry při výběru firmy. Závěrem kapitoly je navrhnutí takové optimalizace, která využívá dostupné moderní i klasické nástroje za minimální finanční náklady a zároveň reflektuje výsledky sociologického průzkumu a analýzy původně užívaných komunikačních metod start-up projektu.
Analýza možnosti nasazení Windows 10 na VŠE
Jaroš, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Tato práce se zabývá nejnovějším operačním systémem společnosti Microsoft Windows 10 a jeho možným nasazením na VŠE. Práce je rozdělena do několika částí. V první části popisuje stručnou historii od samotného počátku operačního systému Windows až po současnou verzi Windows 8.1. Hlavní část práce tvoří analýza nasazení operačního systému Windows 10, který dorazí na trh v létě 2015. Jsou zde popsány nejzásadnější novinky toho operačního systému oproti předchozím verzím. V bakalářské práci je využívána jediná dostupná verze, která je zpřístupněna v rámci testovací komunity Insider. Dále jsou zkoumány počítačové sestavy, veškeré instalované aplikace na VŠE a další data potřebná k analýze.
Analýza internetového marketingu a hodnocení jeho úspěšnosti na příkladu automobilové společnosti
Rouček, Aleš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
V posledních dvou letech byl nejen český trh s novými vozy značně potlačen světovou ekonomickou krizí. Zejména v této době bylo nezbytné pro přežití využívání všech možných nástrojů, které mohly napomoci udržení prodeje. Tato diplomová práce si klade za cíl kompletně zmapovat stále se rozvíjející internetový marketing, a to jak z pohledu samotné tvorby kampaní, teorie reklamy na internetu, tak praktických zkušeností, které byly a v průběhu psaní práce ještě budou reálně ozkoušeny a vyhodnoceny. Součástí práce bude analýza jednotlivých konkurenčních kampaní a vyhodnocení jejich úspěšnosti, na základě čehož se dostaneme ke srovnání teoretické a reálné roviny účinnosti kampaní.
Návrh webové aplikace pro internetovou fotobanku
Vávra, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem webové aplikace pro internetovou fotobanku, který využívá informační management ke komplexnímu řešení problému. První část práce se zabývá definicí problému a souvisejících oblasti, dále pak teoretickými východisky. Jsou zde vysvětleny pojmy, jež se týkají fotobanky a webových aplikací, shrnuty jsou některé prostředky a technologie tvorby webových aplikací. Jelikož je návrh zaměřen na oblast elektronického prodeje, zaměřuje se zde pozornost na podobu současného elektronického obchodování, statistiky a specifika, která z elektronického nakupování vyplývají. Vybrány jsou také charakteristiky dvou metodik -- metodiky MMDIS, která se zaměřuje na multidimenzionální přístup k návrhu systému a Chacklandovy metodologie měkkých systémů. Metodiky a jejich fáze zde slouží k identifikaci oblastí, na které je třeba se v návrhu zaměřit. V neposlední řadě jsou popsány zásady pro návrh úspěšné webové aplikace a základní části auditu webu, jež je doporučeno v průběhu tvorby aplikace realizovat. Druhá část je zaměřena na komplexní poznání situace, která se týká záměru fotobanky a vytvoření návrhu. Identifikován je předmět podnikání firmy, cíle a strategie organizace. Na základě firemního zadání je představena základní specifikace aplikace a požadovaná funkcionalita. Dále je provedena segmentace potenciálních zákazníků a pomocí systémových přístupů jsou definovány kořenové definice systému. Následuje analýza konkurence a SWOT analýza, jež je provedena ze dvou úhlů přístupu k systému. Zmíněny a shrnuty jsou i ekonomické a technické aspekty návrhu, včetně příjmového modelu. Je provedena procesní analýza systému, identifikovány procesy, jejich infomační potřeba a napojení nových procesů na firmu. Dále se návrh zabývá možnostmi outsourcingu v oblasti řešení úložiště a propojení základních částí systému. Všechny tyto informace jsou transformovány do konečného návrhu řešení. To je nastíněno z pohledu zákazníka, prodávajícího a z pohledu firmy. Jsou zde prezentovány upravené procesy, jež vznikly procesní analýzou. V rámci upřesnění a pochopení návrhu jsou formulovány otázky a odpovědi, které přibližují fungování systému. Následuje stručné srovnání s konkurenčními projekty a nastínění dalších možností vývoje. Závěr pak obsahuje zhodnocení práce a její přínosy.
Analýza počítačové gramotnosti obyvatel středního věku a možnosti jejího zvyšování
Holzbauer, Milan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou počítačové gramotnosti obyvatel středního věku. Jsou zde rozebrány základní pojmy, které souvisí s touto problematikou. Představen je vývoj informační společnosti. Právě pojem informační společnost úzce souvisí s počítačovou gramotností, pomocí které jsou obyvatelé schopni přistupovat k novým informačním zdrojům. Úroveň těchto znalostí se mění s věkem a vzděláním populace. Obyvatelé středního věku, na které je tato práce cílena, nemohli získat počítačové kompetence při svém školním vzdělávání, takže jsou ohroženi informační propastí. V této práci jsou nastíněny možnosti zvyšování počítačové gramotnosti včetně její certifikace. Praktická část se zabývá terénním šetřením, ve kterém dotazovaní odpovídají na otázky inspirované evropskými ECDL testy, takže je možné rozhodnout o úrovni jejich znalostí. Počítačová gramotnost je důležitá pro ekonomickou prosperitu společnosti, proto je nutné analyzovat její stav a hledat možnosti jejího zvyšování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.