Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice
Šebková, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Gabrielová, Linda (oponent)
Název: Marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice. Cíle: Cílem této bakalářské práce je návrh plánu na zlepšení propagace soutěže Grand Prix Brno v moderní gymnastice, s důrazem na využití sociálních sítí, a to na základě analýzy marketingové komunikace soutěže 2017. Přičemž tento návrh bude detailně ukázán na konkrétním příkladu Instagramu, jakožto aktuálně nejvíce se rozvíjející sociální síti. Metody: Pro zjištění marketingové komunikace soutěže byla v této práci použita metoda analýzy dokumentů. Dále byla využita deskriptivní případová studie, jejímž předmětem se stala marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Výsledky: V práci byla popsána marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Bylo zjištěno, že komunikuje převážně skrze media, a to televizi, rozhlas, tisk, venkovní reklamu a internet, která nezahrnují zaměření na cílovou skupinu. Na základě toho byl vytvořen plán pro zviditelnění soutěže na sociální síti Instagram, jako aktuálně nejdynamičtěji se rozvíjející sociální síť. Tento návrh mohou organizátoři využít při realizaci dalšího ročníku Grand Prix Brno 2018. Klíčová slova: moderní gymnastika, soutěž, propagace, Instagram
Marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice
Šebková, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Gabrielová, Linda (oponent)
Název: Marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice. Cíle: Cílem této bakalářské práce je návrh plánu na zlepšení propagace soutěže Grand Prix Brno v moderní gymnastice, s důrazem na využití sociálních sítí, a to na základě analýzy marketingové komunikace soutěže 2017. Přičemž tento návrh bude detailně ukázán na konkrétním příkladu Instagramu, jakožto aktuálně nejvíce se rozvíjející sociální síti. Metody: Pro zjištění marketingové komunikace soutěže byla v této práci použita metoda analýzy dokumentů. Dále byla využita deskriptivní případová studie, jejímž předmětem se stala marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Výsledky: V práci byla popsána marketingová komunikace Grand Prix Brno v moderní gymnastice 2017. Bylo zjištěno, že komunikuje převážně skrze media, a to televizi, rozhlas, tisk, venkovní reklamu a internet, která nezahrnují zaměření na cílovou skupinu. Na základě toho byl vytvořen plán pro zviditelnění soutěže na sociální síti Instagram, jako aktuálně nejdynamičtěji se rozvíjející sociální síť. Tento návrh mohou organizátoři využít při realizaci dalšího ročníku Grand Prix Brno 2018. Klíčová slova: moderní gymnastika, soutěž, propagace, Instagram
Možnosti a limity propagačních akcí pro zapojení dětí do sportu - případová studie Sazka olympijský víceboj
Gabrielová, Linda ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Možnosti a limity propagačních akcí pro zapojení dětí do sportu - případová studie Sazka Olympijský víceboj Cíle: Cílem práce je zhodnotit projekt na podporu sportu dětí s názvem "Sazka Olympijský víceboj" z hlediska organizačního i z pohledu úspěšnosti. Získaná data slouží k analyzování možností a limitujících faktorů projektu, což vede k vytvoření doporučení na jeho zkvalitnění v dalších letech. Metody: Zvolený výzkum je kvalitativního rázu a využívá metody případové studie. Data se zjišťují pomocí rozhovorů a analýzy dokumentů, jenž vyústí do SWOT analýzy. Výsledky: Výsledky práce tvoří návrhy a doporučení na pořádání propagační akce pro zapojení dětí do sportu "Sazka Olympijský víceboj". Na základě případové studie se zjistily silné a slabé stránky projektu a definovaly se příležitosti a hrozby. Formulovaná doporučení mohou sloužit pro realizaci projektu v dalších letech. Klíčová slova: účast ve sportu, děti, Český olympijský výbor, podpora sportu
Vliv aktuálních psychických stavů na výkon v moderní gymnastice.
Gabrielová, Linda ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Klapač, Michal (oponent)
Název: Vliv aktuálních psychických stavů na výkon v moderní gymnastice Cíle: Cílem práce je popsat závislost mezi aktuálními psychickými stavy a předvedeným výkonem u moderních gymnastek. Získaná data mají přinést přehled o pozitivních a negativních vlivech působení psychiky na gymnastky při závodním předvedení. Metody: Zvolený výzkum je kvalitativního rázu, jelikož se týká výzkumného vzorku o malém rozsahu. Je prováděn zejména pomocí strukturovaného pozorování, které je doplněné jednoduchým dotazníkem. Během závodů byly pozorovány předem stanovené kategorie aktuálních psychických stavů, které byly u každé gymnastky ohodnocené na pětistupňové škále. Dále byl hodnocen jejich předvedený výkon. Výsledky: Výsledky ukázaly souvislost mezi všemi zkoumanými stavy a výkonem a potvrdily, že psychika je významným faktorem během každého závodu. Klíčovým faktorem byla vysoká nervozita, která vedla ke zhoršenému výkonu. Kvalitu závodního předvedení ovlivňovala také aktivita gymnastek v závodě a jejich těšení se na soutěž. Klíčová slova: psychické stavy, výkon, psychologická příprava, moderní gymnastika

Viz též: podobná jména autorů
2 Gabrielová, Lenka
3 Gabrielová, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.