Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání preprimárního, primárního vzdělávání a vstupu dítěte do školy v České republice a v Nizozemsku
Freudenfeldová, Veronika ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá porovnáváním preprimárního, primárního vzdělávání a vstupem dítěte do školy v České republice a v Nizozemsku. Je členěna do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je popsáno preprimární a primární vzdělávání v porovnávaných zemích. Přes historický přehled se dostáváme k nynějším systémům vzdělávání a probíhajícím diskuzím, které se zabývají plány ve školství v budoucnu. Dále je popsána pedagogicko-psychologická problematika vstupu dítěte do školy a zápis do prvních tříd v České republice. V praktické části navazuji popisem přestupu dítěte z druhé do třetí třídy v Nizozemsku, což věkově odpovídá vstupu českých dětí do první třídy. Pomocí záznamových archů sleduji a hodnotím rozvoj a učení dítěte v posledním roce předškolního vzdělávání v České republice a v druhé třídě nizozemské základní školy. Cílem diplomové práce bylo, na základě tohoto porovnání, zjistit, jak jsou děti u nás a v Nizozemsku připravené v 5-6 letech na nástup do školy. Otázkou je, zda jsou nizozemské děti ovlivněné a více připravené dřívější povinnou školní docházkou, než děti v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.