Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafický engine pro FPS
Forch, Jan ; Yaghob, Jakub (vedoucí práce) ; Plch, Tomáš (oponent)
Název práce: Grafický engine pro FPS Autor: Jan Forch Katedra (ústav): Katedra softwarového inženýrství Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. Email vedoucího: Jakub.Yaghob@mff.cuni.cz Abstrakt: V této práci studuji technologie vývoje počítačových her. Práce je zaměřena především na hry typu FPS (First Person Shooter). Tento typ charakterizuje trojrozměrná grafika. V textu budu rozebírat algoritmy, datové struktury, knihovny a optimalizace, které vedou k úspěšné realizaci počítačové hry. Součástí projektu je i konkrétní implementace hry založená na popsaných řešeních. Klíčová slova: subsystém, engine, 3D grafika, umělá inteligence, navigace, hra
Reification of the DEECo component model and its application in virtual-world simulations
Forch, Jan ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
V oblasti dynamicky vyvijejících se distribuovaných systémů složených z autonomních a adaptivních komponent je úkol systematického zpracovávání návrhu složitosti komunikace a kompozice kritickým bodem. To pramení z dynamické povahy takových systémů, kde komponenty a jejich spojování mohou vznikat a zanikat bez varování. Jednou z cest, jak reagovat na tuto výzvu, je zkoumaný model komponentového systému (pojmenovaný DEECo) [15], pro který je charakteristická funkcionalita separace zájmů skrze dynamické implicitní spojování komponent a jejich komunikaci. Cílem této práce je realizace DEECo konceptů a paradigmat v prostředí Javy a napojení na aplikaci simulace virtuálního světa. Jako taková by práce měla sloužit jako platforma k experimentování s aplikacemi založenými na DEECo.
Grafický engine pro FPS
Forch, Jan ; Plch, Tomáš (oponent) ; Yaghob, Jakub (vedoucí práce)
Název práce: Grafický engine pro FPS Autor: Jan Forch Katedra (ústav): Katedra softwarového inženýrství Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. Email vedoucího: Jakub.Yaghob@mff.cuni.cz Abstrakt: V této práci studuji technologie vývoje počítačových her. Práce je zaměřena především na hry typu FPS (First Person Shooter). Tento typ charakterizuje trojrozměrná grafika. V textu budu rozebírat algoritmy, datové struktury, knihovny a optimalizace, které vedou k úspěšné realizaci počítačové hry. Součástí projektu je i konkrétní implementace hry založená na popsaných řešeních. Klíčová slova: subsystém, engine, 3D grafika, umělá inteligence, navigace, hra

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.