Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh úprav marketingového mixu konkrétní společnosti
Floriánová, Aneta ; Kaláb, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti NAD s.r.o. Jedná se o společnost zabývající se především pokládkou doškových střech, zejména rákosových. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se zaměřím teoreticky na problematiku marketingu. Ve druhé části zanalyzuji vybranou společnost a v poslední části, na základě výsledků vybraných analýz navrhnu vhodné marketingové řešení pro společnost NAD s.r.o.
Návrh marketingových nástrojů konkrétní společnosti
Floriánová, Aneta ; Martiš, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti MSD, spol. s.r.o., která se zabývá servisem a prodejem kancelářské techniky a také tiskařskými a kopírovacími službami. Ve své práci zhodnotím stávající marketingovou situaci společnosti a na základě dlouhodobého pozorování navrhnu marketingové úpravy, které povedou k získání nových potenciálních zákazníků a k následnému zlepšení zisků firmy.

Viz též: podobná jména autorů
2 FLORIÁNOVÁ, Alena
1 Florianová, Andrea
3 Florianová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.