Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Projekt – Organizace tanečního maratonu
Fikejzová, Kristýna ; Mach, Jan (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá organizací tanečního maratonu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy jako manažer, projektový management a sportovní marketing. Také jsou čtenáři seznámeni s charakteristikou tance a jeho vlastnostmi. K analýze současného stavu jsem využila anketu a SWOT analýzu. Dále se věnuji přípravě a organizaci tanečního maratonu včetně návrhů na jeho inovaci.
Marketingová komunikace podniku
Fikejzová, Kristýna ; Vybralová, Pavlína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kostka-kolobka, s. r. o. V teoretické části jsou charakterizovány důležité pojmy související s marketingem a marketingovou komunikací. Druhá část je zaměřena na představení dané společnosti a popis její současné situace využitím marketingových analýz a dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti jsou shrnuty ve SWOT analýze. Ve třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Marketingová komunikace podniku
Fikejzová, Kristýna ; Vybralová, Pavlína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kostka-kolobka, s. r. o. V teoretické části jsou charakterizovány důležité pojmy související s marketingem a marketingovou komunikací. Druhá část je zaměřena na představení dané společnosti a popis její současné situace využitím marketingových analýz a dotazníkového šetření. Zjištěné skutečnosti jsou shrnuty ve SWOT analýze. Ve třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
Projekt – Organizace tanečního maratonu
Fikejzová, Kristýna ; Mach, Jan (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá organizací tanečního maratonu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy jako manažer, projektový management a sportovní marketing. Také jsou čtenáři seznámeni s charakteristikou tance a jeho vlastnostmi. K analýze současného stavu jsem využila anketu a SWOT analýzu. Dále se věnuji přípravě a organizaci tanečního maratonu včetně návrhů na jeho inovaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.