|
Novostavba rodinného domu v Poříčí nad Sázavou
Figuli, Juraj ; Perla, Jan (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh a posouzení nosných prvků stropní konstrukce dvou-podlažního rodinného domu. Součást desky tvoří dvojice průvlaků a překladů. Pro velkorozponové průvlaky jsem zvolil dvě varianty řešení. První variantu tvoří čistě železobetonové prvky a v druhé variantě je pro průvlaky použito předpětí, kvůli požadavku snížení konstrukční výšky. Základní model, jsem řešil pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013, a to tak, že jsem v programu udělal plošný model stropní desky a prutové prvky jsem připojil k desce jako žebra. Zvoleným předpětím se snížila konstrukční výška, a tak se docílilo požadovaného vzhledu.
|
|
Predpätý most cez rieku Oravu
Figuli, Juraj ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je návrh a dimenzovanie jednopoľového cestného mostu, ktorý má slúžiť pre premávku v meste. Základ práce tvorí statický posudok nosnej konštrukcie mosta, pre ktorú bol zvolený variant dvoj-trámu o rozpätí 24,5 metra. Dvoj-trám je navrhovaný ako dodatočne predpätý, staticky pôsobiaci ako prostý nosník. Pri jednotlivých posudkoch sa postupovalo v zmysle stanovenom európskou normou pre navrhovanie (Euro kódom). Stanovené účinky zaťaženia sú vyhodnotené výpočtovým programom Scia Engineer 2012.0 založenom na báze metódy konečných prvkov.
|
|
Novostavba rodinného domu v Poříčí nad Sázavou
Figuli, Juraj ; Perla, Jan (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh a posouzení nosných prvků stropní konstrukce dvou-podlažního rodinného domu. Součást desky tvoří dvojice průvlaků a překladů. Pro velkorozponové průvlaky jsem zvolil dvě varianty řešení. První variantu tvoří čistě železobetonové prvky a v druhé variantě je pro průvlaky použito předpětí, kvůli požadavku snížení konstrukční výšky. Základní model, jsem řešil pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013, a to tak, že jsem v programu udělal plošný model stropní desky a prutové prvky jsem připojil k desce jako žebra. Zvoleným předpětím se snížila konstrukční výška, a tak se docílilo požadovaného vzhledu.
|
|
Predpätý most cez rieku Oravu
Figuli, Juraj ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cieľom bakalárskej práce je návrh a dimenzovanie jednopoľového cestného mostu, ktorý má slúžiť pre premávku v meste. Základ práce tvorí statický posudok nosnej konštrukcie mosta, pre ktorú bol zvolený variant dvoj-trámu o rozpätí 24,5 metra. Dvoj-trám je navrhovaný ako dodatočne predpätý, staticky pôsobiaci ako prostý nosník. Pri jednotlivých posudkoch sa postupovalo v zmysle stanovenom európskou normou pre navrhovanie (Euro kódom). Stanovené účinky zaťaženia sú vyhodnotené výpočtovým programom Scia Engineer 2012.0 založenom na báze metódy konečných prvkov.
|