Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza mediálního a společensko-kulturního vlivu pražského týdne módy na český módní sektor 2017 až 2018
Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Holistickým cílem této diplomové práce s názvem Analýza mediálního a společensko- kulturního vlivu pražského týdne módy na český módní sektor mezi lety 2017 a 2018 bylo nejen využití vědomostí získaných studiem vysoké školy na nejstarší univerzitě v České republice, tedy na Univerzitě Karlově, která byla mou almou mater více než pět let, ale jejich propojení se současným osobním profesním posláním, tedy s advokacií českého módního sektoru. Na základě psaní této diplomové práce v komplikované společenské situaci sužované koronavirovou krizí a na základě sledování aktuálního dění v sektoru a jeho reakcí, jsem si uvědomila, že bych se této advokacii chtěla věnovat aktivněji/hlouběji, nejen na úrovni pozice Project Coordinatora pražského týdne módy, ale také na státní úrovni ve smyslu pomoci s advokacií sektoru a s tím související reorganizací vzdělávacího systému za účelem zahrnutí módy jako funkčního kulturního prvku na seznam národního dědictví. Tato diplomová práce uzavírající jednu životní etapu má ambici se stát odrazovým můstkem pro další životní projekt / poslání. Formálním cílem diplomové práce v rámci výzkumů bylo přinést relevantní odpovědi na hypotézy a výzkumné otázky stanovené v tezi práce. V rámci závěru vyvozeného na základě kvantitativního výzkumu v průsečíku s výsledky, jež přinesl...
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a následná implementace těchto dvou h přístupů zajistila značce pozici jednoho z lídrů trhu s rychlou módou. První část práce se zabývá historií a současností značky a následnou deskripcí jednotlivých strategických ohnisek obchodního modelu od designu přes výrobu až po bchodů. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky. Primárním kanálem jsou prodejny Zara, jimž je v této části věnován velký prostor. Sekundárním kanálem é podrobena důkladné deskripci. ěr práce shrnuje výslednou analýzu a nabízí doporučení ke zlepšení komunikace značky s ohledem na potenciální budoucí hrozby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.