Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti rozvoje zrakového vnímání u dtí v přípravné třídě ZŠ
Fečková, Kateřina ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Klenková, Jiřina (oponent)
Diplomová práce s názvem Možnosti rozvoje zrakového vnímání u dětí v přípravné přídě základní školy se zabývá tím, jak co největší měrou přispět práci pedagoga v předškolním vzdělávání k připravenosti dětí na vstup do základní školy v oblasti zrakové percepce. Teoretická část obsahuje charakteristiku dítěte předškolního věku, školní zralost a připravenost a oblast vzdělávání dětí v předškolním vzdělávání. Cílem praktické části je zjistit, zda realizace pravidelné stimulace zrakového vnímání vede k jeho rozvoji. Výzkumné šetření bylo realizováno ve dvou přípravných třídách základních škol prostřednictvím Testu zrakového vnímání a Souboru pracovních listů pro rozvoj zrakového vnímání (2013). KLÍČOVÁ SLOVA: předškolní věk, přípravná třída, školní zralost a připravenost, zrakové vnímání, stimulace
Prevence rozvoje specifických poruch učení
Fečková, Kateřina ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
NÁZEV: Prevence rozvoje specifických poruch učení AUTOR: Kateřina Fečková KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Lenka Felcmanová ANOTACE: Bakalářská práce se věnuje problematice prevence rozvoje specifických poruch učení. Teoretická část čtenáře seznamuje se specifickými poruchami učení a jejich klasifikací, předškolním vzděláváním a vývojem dítěte předškolního věku. Dále práce pojednává o formách prevence a o konkrétních testech využívaných k časné diagnostice specifických poruch učení. Praktická část se zabývá možnostmi prevence v předškolních zařízeních a porovnává, zda se liší v kraji Praha a v Pardubickém kraji. Realizované dotazníkové šetření zjišťuje zapracovanost problematiky do Školního vzdělávacího programu, další vzdělávání pedagogických pracovníků, kooperaci s poradenskými pracovišti, metody práce s rizikovými dětmi. Výsledky šetření dokládají, ve kterých oblastech se přístup k problematice specifických poruch učení v obou krajích odlišuje a ve kterých jsou obdobné. KLÍČOVÁ SLOVA: diagnostika, prevence, předškolní vzdělávání, specifické poruchy učení

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.