Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Falta, Marek ; Ryba, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti TOTEM BIKES, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a analýzu současného marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků je poslední část věnovaná možným návrhům zlepšení marketingového mixu.
Marketingový plán pro společnost SILVITA, s.r.o.
Falta, Marek ; Chudý, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro společnost Silvita, s.r.o. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace a metod nezbytných pro porozumění dané problematiky. Druhá analytická část obsahuje zpracování současné situace podniku na trhu a provedení dílčích analýz. V poslední části navrhuji komplexní marketingový plán, který dbá na splnění zvolených cílů.
Marketingový mix společnosti
Falta, Marek ; Ryba, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti TOTEM BIKES, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a analýzu současného marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků je poslední část věnovaná možným návrhům zlepšení marketingového mixu.
Marketingový plán pro společnost SILVITA, s.r.o.
Falta, Marek ; Chudý, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro společnost Silvita, s.r.o. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace a metod nezbytných pro porozumění dané problematiky. Druhá analytická část obsahuje zpracování současné situace podniku na trhu a provedení dílčích analýz. V poslední části navrhuji komplexní marketingový plán, který dbá na splnění zvolených cílů.

Viz též: podobná jména autorů
3 Falta, Martin
2 Falta, Matěj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.