Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Editing 3D Models Using Physical Simulation
Dzurenko, Martin ; Kmoch, Petr (vedoucí práce) ; Yaghob, Jakub (oponent)
Simulace 3D modelů je důležitou součástí počítačové grafiky. Počítání deformací materiálů v reálném čase je široce užíváno v animacích. Co se týče animací, deformace materiálů musí být věrohodné pro obecné publikum, ne nutně fyzikálně přesné. Metoda Mass-spring systems nabízí řešení, které rozkládá objekty na šestistěnné elementy. Síť elementů definuje systém strun spravovaný Newtonovskou dynamikou. Parametry používány na nastavování vlastností materiálů na strunách jsou Poissonova konstanta, Youngův modul elastičnosti a hustota materiálu. Dynamika sítě je vypočítávaná použitím integračních metod, které aplikují obyčejné diferenciální rovnice. Práce prezentuje aplikaci řešení na jednoduchém okénkovém editoru pro uživatele neseznámené s danou tematikou. Algoritmické jádro a implementace jsou rozebrány do detailů. Editor podporuje interní soubory pro ukládání, exportování zdeformovaných objektů a výběr integračních metod. Porovnání použitých metod je prezentováno v rámci rychlosti, přesnosti a stability.

Viz též: podobná jména autorů
4 Dzurenko, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.