Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kousek nebe
Schulz, Jan ; Dvořák, Filip (oponent) ; Chamonikolasová, Kaliopi (vedoucí práce)
Bakalářská práce Kousek nebe se věnuje tématu námahy vykonávané za účelem dosažení iluzorního cíle. Prostor primární touhy v práci zobrazuji prostřednictvím ultramarínových krajin s kopci. Jediné, co člověk v této krajině má, je zvídavost, která ho neustále nutí jít vpřed a snažit se nabýt nových zkušeností, které jsou pro náš život nesmírně vzácné.
Cestovní chování fanoušků českých fotbalových klubů
Dvořák, Filip ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Burda, Tomáš (oponent)
V práci popisujeme cestovní chování fotbalových fanoušků na základě rešerše odborné literatury a autorského dotazníkového šetření. Cílem této práce je popsat, co vede fanoušky k návštěvě fotbalových stadionů. Víme, že v Česku je mnoho příznivců fotbalových klubů, ale také že jejich chování je často velmi různorodé. Počínaje například četností návštěv podporujících svůj oblíbený klub při domácích a venkovních utkáních. Předpokládáme, že podpora na domácím stadionu bude podstatně vyšší. Ale zajímavější pro nás budou hlavně vyjížďky fotbalových fanoušků. Ať už za podporou svého oblíbeného týmu na venkovní utkání v Česku nebo při dalekých přeshraničních cestách. Není výjimkou, aby jedinec podporoval svůj klub, který se nachází ve velké vzdálenosti od jeho bydliště. Předpokládáme, že velké pražské kluby budou mít fanouškovskou základnu rozmístěnou více po republice, zatímco provinční kluby, jako např. Viktoria Plzeň nebo Sigma Olomouc, budou mít fanoušky více koncentrované ve svém kraji. Zjišťovat proto chceme četnost vyjížděk, jaký dopravní prostředek zvolí, s kým se dopravují atd. Ale také kolik času stráví ve městě a zda spolu s utkáním navštíví nějaké pamětihodnosti, či třeba obchody. Velmi specifickou skupinou budou zápasy v evropských pohárech, které české kluby pravidelně hrají a na které se...
Příprava a charakterizace nanočástic tvořených komplexy polymer-surfaktant
Dvořák, Filip ; Štěpánek, Miroslav (vedoucí práce) ; Netopilík, Miloš (oponent)
V této práci byly pomocí statického a dynamického rozptylu světla, transmisní elektronové mikroskopie a mikroskopie atomárních sil charakterizovány hustě roubované kopolymery celulosa-g-polystyren (cel-PS) a celulosa-g-poly(methylmethakrylát) (cel- PMMA). Dále byl studován postup přípravy nanočástic těchto hydrofobních kopolymerů ve vodných roztocích srážením z roztoků v dioxanu vodou obsahující nizkomolekulární surfaktanty dodecylsulfát sodný (SDS) a dodecyltrimethylammonium bromid (DTMAB). Ukázalo se, že schopnost surfaktantů stabilizovat polymerní nanočástice není dána jen hydrofobním efektem, ale závisí i na specifických interakcích polární skupiny surfaktantu na povrchu nanočástice. Na základě zjištění, že účinnost stabilizace kopolymerů cel-PS je mnohem větší, než je tomu u lineárního PS, lze konstatovat, že větvená struktura polymeru je pro tvorbu hydrofobně stabilizovaných komplexů polymer-surfaktant výhodná.
Tool for editing PDDL projects
Chomut, Miroslav ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Filip (oponent)
Názov práce: Nástroj na editáciu PDDL projektov Autor: Miroslav Chomut Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedúci bakalárskej práce: Mgr. Tomáš Plch Abstrakt: Planning Domain Definition Language (PDDL) je jeden zo štandardných jazykov, ktoré sa používajú na definovanie plánovacích domén a problémov. PDDL je syntakticky komplikovaný jazyk, a preto sa vývojári často dopúšťajú syntaktických a sémantických chýb. Práca s rozsiahlymi PDDL súbormi je náročná. Na rozdiel od imperatívnych programovacích jazykov (napr. C#, C++), pre PDDL neexistuje vhodný rozšírený editor. Našim cieľom je poskytnúť vývojárom nástroj na komfortnú editáciu PDDL projektov, ktorá je známa z nástrojov pre imperatívne programovacie jazyky (napr. Microsoft Visual Studio). Táto práca popisuje náš nástroj, ktorý nazývame PDDL Studio a podporuje a) zvýrazňovanie kódu, b) kontextovú kompletáciu kódu, c) detekciu chýb s interaktívnou tabuľkou chýb, d) kolapsáciu kódu, e) projekt manažment, f) XML export a import, g) integráciu plánovača a h) bežné funkcie editorov (napr. párovanie zátvoriek, číslovanie riadkov). Náš nástroj je multiplatformový a je navrhnutý na zvýšenie efektivity PDDL vývojárov a sprehľadnenie kódu. Kľúčové slová: Problem Domain Definition Language, Integrated Development Environment, editor, syntaktická...
Algorithms for automated logistics
Tuláček, Michal ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Dvořák, Filip (oponent)
Práce řeší existující problém optimálního plánování přeskladnění zboží mezi pobočkami maloobchodní společnosti. Cílem je navrhnout systém, který na základě objednávek od zákazníků a současných skladových dostupností zboží bude schopen navrhnout optimální plán. Na základě podrobné analýzy problému je v práci formalizován problém automatické logistiky. Po stručném přehledu existujících přístupů v oblasti řešení logistických problémů jsou pak navrženy metody řešení založené na programování s omezujícími podmínkami a smíšeného celočíselního programování. Obě metody jsou experimentálně navzájem porovnány, a to jak s ohledem na kvalitu nalezeného řešení, tak s ohledem na jejich výkonnost.
Real-time strategy hra s umělou inteligencí
Fanta, Petr ; Balyo, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Filip (oponent)
Práce se zabývá vytvořením real-time strategické hry ve 3D prostředí s umělou inteligencí. Práce obsahuje teoretický rozbor bojových real-time strategických her, způsoby implementace umělé inteligence v takovýchto hrách a poznatky potřebné k implementaci 3D prostředí. Součástí práce je i implementace jednoduché real-time strategické hry s umělou inteligencí.
Visualization and verification of plans
Glinský, Radoslav ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Dvořák, Filip (oponent)
Názov: Vizualizácia a verifikácia plánov Autor: Radoslav Glinský Katedra: Katedra teoretickej informatiky a matematickej logiky Vedúci bakalárskej práce: Doc. RNDr. Roman Barták, Ph.D. Abstrakt: Analýza plánov je dôležitou sú as ou kompletných plánovacích systémov. Aby smeč ť umožnili užívate omľ orientovať sa aj vo vä ších plánoch, vytvorili sme program, ktorý pomáha s analýzou ač vizualizáciou plánov. Program sa volá VisPlan - Interactive Visualization and Verification of Plans. VisPlan je neoddelite nouľ sú as ouč ť bakalárskej práce, ke že prakticky implementuje jej vizualiza né aď č verifika né riešenia. VisPlan nachádza a zobrazuječ kauzálne väzby medzi akciami, identifikuje možné chyby v pláne (a tak overuje jeho korektnos ), zvýraz uje nájdenéť ň chyby v pláne a umož ujeň užívate om interaktívne modifikova plán, a teda opravi chyby v pláne alebo ho jednoducho vylepši .ľ ť ť ť K úľ ovč é slová: Plánovanie, Umelá inteligencia, PDDL, Verifikácia
Scrabble
Dvořák, Filip ; Babilon, Robert (vedoucí práce) ; Hric, Jan (oponent)
Tématem předkládané práce je studie deskové hry Scrabble a její převedení do elektronické podoby. Cílem práce je představení možných a používaných přístupů k implementaci systémů realizujících Scrabble a popsání a zhodnocení datových struktur a algoritmů v těchto systémech využívaných. Součástí práce je implementace zvolených řešení. Po stručném seznámení se s pravidly Scrabble a základní analýze problému jsou v jednotlivých kapitolách teoretické části představeny datové struktury používané k uložení slovníku, algoritmy pro vyhledávání tahů a možné přístupy k herním strategiím. Praktická část práce pojednává o zvolených přístupech a zdůvodněních jejich volby. V závěru práce jsou shrnuty možné přínosy vzniklého systému a jeho další případná rozšíření.
Implementation of the SF-HRP action selection mechanism
Farka, František ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Filip (oponent)
Tato práce se zabývá implementací mechanismu State-Full Hierarchical Reactive Planning (SF-HRP) pro výbr akcí umlé bytosti v jazyce C++. Tato implementace je pipojena k 3D virtuálnímu prostedí a umožuje své profilování aplikacemi tetích stran. Prototyp takového profileru je souástí implementace. Práce také pedstavuje vstupí formát pro popis chování agenta, který implementace používá. Implementace i vstupní formát jsou demonstrovány na testovacích scénáích. Koncept SF-HRP je zhodnocen vzhledem k obtížnosti návrhu chování umlé bytosti a vzhledem ke složitosti implementace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 DVOŘÁK, Filip
7 DVOŘÁK, František
2 Dvořák, Ferdinand
7 Dvořák, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.