Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh bezpečnostního řešení perimetru organizace
Dupač, Viktor ; Krejčí, Tomáš (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje návrhu bezpečnostního řešení perimetru organizace. V první části práce popisuji teoretická východiska a od kapitoly šest se již věnuji hlavní tématice práce. V první logické části řešení zadání popisuji současný stav organizace a začínám plánovat řešení zadání práce. Další logická část se věnuje routeru Turris Omnia, který jsem dle jeho parametrů vybral pro nasazení na perimetr. V této části práce popisuji vlastnosti zařízení z několika pohledů, jeho nastavovací rozhraní a možnosti softwarového a hardwarového rozšíření. Následující část se zabývá bezpečnostním řešením perimetru organizace. Poté následuje část zhodnocení a přínosy práce a závěrečná část závěr práce.
Návrh bezpečnostního řešení perimetru organizace
Dupač, Viktor ; Krejčí, Tomáš (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje návrhu bezpečnostního řešení perimetru organizace. V první části práce popisuji teoretická východiska a od kapitoly šest se již věnuji hlavní tématice práce. V první logické části řešení zadání popisuji současný stav organizace a začínám plánovat řešení zadání práce. Další logická část se věnuje routeru Turris Omnia, který jsem dle jeho parametrů vybral pro nasazení na perimetr. V této části práce popisuji vlastnosti zařízení z několika pohledů, jeho nastavovací rozhraní a možnosti softwarového a hardwarového rozšíření. Následující část se zabývá bezpečnostním řešením perimetru organizace. Poté následuje část zhodnocení a přínosy práce a závěrečná část závěr práce.
Geomarketing
Dupač, Viktor ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Krejčová, Iva (oponent)
V této bakalářské práci se zaměřuji na geomarketing. Pomocí ankety mezi náhodně vybranými vysokými školami a společnostmi zjišťuji, jak využívají, nevyužívají geomarketing, případně jsou-li informace ochotny vůbec sdílet. Dále uvádím využití geomarketingu na modelových situacích, kde představuji situace, za kterých je možné využít geomarketing vlastními silami nebo outsorcingem. U modelových situací popisuji výhody geomarketingu oproti některým používaným metodám a popisuji, jak funguje outsorcování jednoho mobilního operátora nebo jak je možné využít Foursquare k v lepším případě propagaci. Nakonec představuji dvě pomůcky pro podporu geomarketingu ze softwarového a internetového světa. Celá tato práce má za cíl seznámit čtenáře se současnými možnostmi a využitím geomarketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.