Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace restauračních zařízení na malém městě
Duchoslav, Jakub ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
V České republice není jednoduché podnikat v gastronomii. Restaurace jsou zatížené byrokracií jako je např. elektronická evidence tržeb či protikuřácký zákon. Musí prakticky denně řešit nedostatek personálu a zároveň je hustota restaurací u nás jedna vůbec z nejvyšších v Evropě. Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci restaurací na malém městě Neratovice. Jedná se o neturistické město, ze kterého značná část lidí dojíždí za prací či studiem mimo něj, a místní restaurace jsou tak nuceny bojovat o poměrně stálou klientelu. Pro účely této práce bylo vybráno pět restaurací, se kterými byl proveden polostrukturovaný rozhovor s cílem zjistit, jakým způsobem majitelé propagují své podniky. Výsledky tohoto rozhovoru sloužily ke zpracování této práce. Ta se ve svém úvodu opírá o marketingový mix, na kterém popisuje podnikaní v gastronomii jako takové. Největší část práce je pak věnována čtvrtému P - promotion, na který se váže komunikační mix. Ten slouží jako osnova, pomocí níž se popisují jednotlivé komunikační aktivity restaurací, nejdříve teoreticky a následně s ohledem na praktické užití. Závěrem práce dojde k určitému zhodnocení a shrnutí komunikačních aktivit jednotlivých restaurací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.