Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Adaptace marketingové strategie společnosti Datura, s.r.o.
Duchan, Marek ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Sičáková, Renata (oponent)
Cílem této diplomové práce byla inovace marketingové a komunikační strategie společnosti Datura, s.r.o. V teoretické části práce byly popsány základní analýzy trhu, na kterém společnost působí. Dalším bodem teoretické části byl popis marketingového a komunikačního mixu. V praktické části byly provedeny analýzy trhu a společnosti, včetně analýzy marketingového a komunikačního mixu společnosti. V závěru práce byly jednotlivé poznatky syntetizovány a zhodnoceny. Na jejich základě pak byla společnosti navržena inovace marketingové a komunikační strategie společnosti.
Management podniku a životní prostředí
Duchan, Marek ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trakalová Stikarovská, Lada (oponent)
Cílem práce je stručně nastínit problematiku nakládání podnikatelských subjektů s odpady. V teoretické části uvedu přehled důležitých pojmů, dále se budu zabývat vztahem podniku a životního prostředí a zakončím ji výkladem problematiky odpadů, zejména stavebních a demoličních odpadů a možnostmi šetrného nakládání s nimi. V praktické části se budu snažit zjistit, na jakém typu staveb se stavební firmě ekonomicky vyplatí použití ekologicky šetrnější varianty likvidace odpadů. Dále ve své práci zjistím optimální množství stavebního odpadu vhodného pro recyklaci, při kterém se stavební firmě ekonomicky vyplatí šetrnější varianta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.