Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunitní GPS navigace WAZE a její srovnání s ostatními GPS navigacemi
Dušek, Roman ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šimek, Luděk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou GPS navigací a jejich aplikací dostupných pro mobilní telefony a zařízení. Práce je tradičně rozdělena do dvou hlavních oddílů -- teoretické a výzkumné části. V teoretické části práce definuje důležité pojmy v dané problematice a zkoumá dostupné typy GPS navigací, aplikace GPS navigací a jejich jednotlivé výhody a nevýhody. Čtenář získá povědomí o základních principech a fungování navigací. V praktické, výzkumné části jsou jednotlivé GPS navigace testovány ve stanovených případech a podmínkách dle jednotlivých hypotéz. Hlavní důraz je kladen na srovnání GPS navigace Waze, která přišla s inovativním způsobem tvorby svého obsahu přímo uživateli, se zástupci ostatních typů GPS navigací.
Využití služeb sociálních sítí ve firmě.
Dušek, Roman ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Faina, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je definovat a ověřit postupy pro vybudování reprezentativního a úspěšného zastoupení firmy na sociální síti spolu s popsáním aktuální situace v oblasti sociálních sítí v ČR i ve světě. Práce nejdříve definuje obecné a filosofické pozadí nových médií a aktuálního vývoje internetu. Následuje historický vývoj sociálních sítí a popsání majoritních subjektů ve světě a v ČR pro tuto oblast. Dále určuje Facebook jako nejvíce relevantní sociální síť pro firemní působení v oblasti nových médií. Tato síť tak slouží jako základ definování základních pravidel a postupů pro úspěšné a reprezentativní zastoupení. Hlavními myšlenkami jsou nutnost dodržovat přiměřené množství, zachovat relevanci a informační hodnotu příspěvků a respektovat názory a přání uživatele. Následný výzkum mezi uživateli zkoumá jejich přístup k soukromí a sdílení informací na sociálních sítích. Výsledek ukazuje, že většina uživatelů výrazně rozlišuje druh informací a okruh, ve kterém jsou sdíleny. V posledním bodě teoretické části jsou prezentovány různé možnosti využití pro firmy a podporu jejich činnosti. Praktická část ověřuje využití závěrů teoretické části a jejich praktickou účinnost na příkladu festivalu Rock for People. Zastoupení na sociálních sítích tohoto festivalu je pod správou agentury Social Visage, která se na tuto oblast specializuje. Výsledkem celé práce je ověření úvah a definic, které při praktickém užití, v případě Rock for People a při další činnosti Social Visage, měly a mají reálné výsledky.

Viz též: podobná jména autorů
3 DUŠEK, Radim
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.