Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh severního sjezdu z VRT do Hranic na Moravě
Gelová, Zuzana ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout sjezd z RS1 VRT Bohumín – Přerov do železniční stanice Hranice na Moravě na rychlost 160 km/h. Návrh je zpracován se snahou minimalizovat zábory a minimalizovat inženýrské objekty. Dalším cílem je navrhnout dvojici kolejových spojek na VRT. Součástí diplomové práce je návrh železničního spodku, železničního svršku a odvodnění trati.
Návrh a provedení diagnostiky objektu
Dušek, Erik ; Žítt, Petr (oponent) ; Daněk, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá diagnostickým průzkumem silničního železobetonového mostu evidenčního čísla 325-021 v Hostinném v Královéhradeckém kraji. Cílem je návrh a částečné provedení diagnostického průzkumu. Součástí práce je vizuální prohlídka mostu a zjištění dostupné projektové dokumentace. Závěr práce je věnován vyhodnocení výsledků průzkumu a návrhu možných oprav.
Railway Station Podebrady HSR
Piruš, Erik ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
The master´s thesis deals with the design of the transfer terminal on the proposed high speed railway Prague - Hradec Kralove - Wroclaw near the town of Podebrady and exit 39 from the D11 motorway. The work includes the design of station layout, platforms, access roads, bus stops and parking house. As part of the railway station design naintenance base with the loading area. The integral parts of the thesis is design of the railway superstructure, substructure and drainage system.
Rekonstrukce žst. Letohrad
Dušek, Erik ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice Letohrad. Jejím cílem je návrh nových nástupišť vyhovující pro přístup osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Práce déle řeší nutné úpravy kolejiště vyvolané vložením nových nástupišť. Nedílnou součástí práce jsou úpravy železničního svršku, spodku a systému odvodnění stanice.
Návrh VRT (RS42) v úseku odbočka Nová Ves – Louny pro smíšenou dopravu
Losenický, Miloš ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh nové trasy VRT v úseku odbočka Nová Ves – železniční stanice Louny a konvenční trať v úseku odbočka Úžice – odbočka Nová Ves. VRT je navržena pro smíšenou dopravu a na traťovou rychlost do 250 km/h. Konvenční trať je navržena na traťovou rychlost 160 km/h a převážně vedena v souběhu s RS4 Praha – Drážďany. U obou tratí je rychlost nákladních vlaků uvažována 100 km/h.
Návrh VRT (RS42) v úseku odbočka Nová Ves (mimo) – Louny (mimo)
Losenický, Miloš ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh nové trasy VRT v úseku Nová Ves – železniční stanice Louny. Trať VRT je navržena pro osobní dopravu a na návrhovou rychlost do 250 km/h. Řešený úsek začíná u silnice II/118. Součástí práce je návrh kolejového rozvětvení před železniční stanicí Louny s úpravou stávajících železničních tratí a včetně návrhu sjezdu z VRT.
Bělotín Junction and Passing Point Study
Piruš, Erik ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
The bachelor's thesis is focused on design of the separated level connection of the High speed line Prerov - Ostrava to the conventional line Prerov - Ostrava near Hranice na Morave station (connected from the Ostrava side). The thesis should include the track geometry design of the conventional line and design of the Belotin Junction, consisting of two overtaking tracks, each one for one of the directions.
Návrh napojení VRT do Pardubic
Kuchár, Martin ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout napojení města Pardubice na síť VRT Praha – Hradec Králové – Wroclaw. Začátek napojení se nachází u obce Olešnice. Konec napojení se nachází u obce Opočínek na konvenční trať před žel. zastávkou Pardubice – Opočínek. Nová trasa VRT bude navržena na maximální rychlost 350 km/h podle Manuálu pro projektování DÚR. Délka trasy bude cca 20 km.
Návrh VRT (RS42) v úseku Louny - Most
Kulhavá, Daniela ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nové dvoukolejné trasy VRT v úseku Louny – Most. Trať je navržena pro osobní dopravu na maximální rychlost 250 km/h. Byly navrženy směrové a sklonové poměry trati, včetně vykreslení zemního tělesa. Bylo řešeno umístění železničních mostů, silničních nadjezdů, propustků a umístění opěrných zdí.
Optimalizace traťového úseku Nýřany - Heřmanova Huť v km 2,7 - 5,5
Nguyen, Trong Tan ; Guziur, Petr (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimalizace jednokolejné trati č. 712 Nýřany-Heřmanova Huť v úseku mezi km 2,7 a 5,5. Součástí práce jsou úpravy směrových a výškových poměrů, které mají za cíl zvýšení traťové rychlosti. Práce také řeší návrh skladby železničního svršku a spodku, odvodnění a rekonstrukce přejezdů a nástupišť.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Dušek, Emanuel
1 Dušek, Evžen
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.