Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing communication through fashion blog
Drozdová, Natália ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce zkoumá využití módních blogů v marketingové komunikaci. Přináší pohled na to, jak jsou módní blogy vnímány jejich čtenáři a jaký na ně mají účinek. Teoretická část práce popisuje marketingovou komunikaci, komunikační proces, komunikační mix a internetový marketing. Na ni navazuje charakteristika blogů a sociálních sítí. Praktická část popisuje fungování vlastního módního blogu a jeho propagace na sociálních sítích. V závěru práce byl pomocí dotazníkového průzkumu zjišťován pohled veřejnosti na módní blogy a jejich vliv na čtenáře. Práce je zakončena doporučeními věnovanými módním blogerům, které vycházejí z vlastní zkušenosti s módním blogováním.

Viz též: podobná jména autorů
1 Drozdová, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.