Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Historie komunikace Škody Plzeň 1918-1945
Drechslerová, Terezie ; Zábrodská, Kristina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Práce popisuje komunikaci značky Škoda Plzeň v letech 1918- 1945. V tomto období byla Škoda Plzeň největším průmyslovým podnikem v Československu a její produkty se vyrovnaly i mezinárodní konkurenci. Práce zachycuje historii podniku od jeho založení Emilem Škodou v roce 1869 až do roku 1945. Bakalářská práce také zmiňuje největší osobnosti podniku - zakladatele Emila Škodu a Karla Loevensteina, jakožto průkopníka moderního vedení a propagace podniku. Dále práce sleduje kontext Škody Plzeň ve společenské situaci od konce první světové války až do začátku světové války druhé. Největší prostor je věnován části, která zachycuje komunikaci, propagaci a marketingovou strategii podniku a to hlavně v období první republiky, jelikož toto období bylo, nejen z hlediska rozvoje propagace, obdobím nejpřínosnější. Komunikace za první republiky dosahovala kvalit velkých mezinárodních podniků a to hlavně díky národohospodářské situaci ČSR. Tato část komplexně zachycuje hodnoty a postupy podniku při jeho propagaci a zaměřuje se na fungování oddělení Tisku, informací apropagace pod vedením Josefa Svátka. Závěrem a výstupem práce je celkové vyhodnocení a shrnutí komunikace Škody v uvedeném období.
Význam videoobsahu na českých zpravodajských serverech
Drechslerová, Terezie ; Géla, František (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Význam videoobsahu v českém internetovém zpravodajství má i téměř po dvou dekádách své existence neustále rostoucí tendenci, mediální domy vytváří a stále rozšiřují speciální videotýmy a investují do vybavení potřebného k vlastní tvorbě. Zpravodajské servery kladou značný důraz na produkci vlastního audiovizuálního obsahu, který se stal jejich běžnou, dnes už dokonce příjemcem požadovanou součástí. Práce přináší komplexní popis a zhodnocení videoobsahu tří velkých českých zpravodajských serverů. Jsou jimi iDnes.cz, Novinky.cz a Aktuálně.cz. Popisuje procesy, techniky a nástroje využívané v rámci videožurnalismu a výsledkem je přehled současné videotvorby těchto tří zpravodajských webů a vhled do významu videa pro české online zpravodajství. Praktická část čerpá z případové studie vybraných webů, která se zaměřuje na jednotlivá redakční prostředí a jejich běžnou praxi. Zahrnuje kvantitativní obsahovou analýzu, která odpovídá na výzkumnou otázku: "Jaká je aktuální podoba videoobsahu na zpravodajských serverech iDnes.cz, Novinky.cz a Aktuálně.cz?" Analýza je doplněna o rozhovory s experty z oboru a vlastní zkušenosti z praxe. Rozhovory se pomocí okruhů otázek navazujících na teoretickou část věnovaly chodu videoredakcí, strategii týmů, práci se zdroji, formáty videí, jejich sledovanost a úspěšnost nebo na...
Historie komunikace Škody Plzeň 1918-1945
Drechslerová, Terezie ; Zábrodská, Kristina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Práce popisuje komunikaci značky Škoda Plzeň v letech 1918- 1945. V tomto období byla Škoda Plzeň největším průmyslovým podnikem v Československu a její produkty se vyrovnaly i mezinárodní konkurenci. Práce zachycuje historii podniku od jeho založení Emilem Škodou v roce 1869 až do roku 1945. Bakalářská práce také zmiňuje největší osobnosti podniku - zakladatele Emila Škodu a Karla Loevensteina, jakožto průkopníka moderního vedení a propagace podniku. Dále práce sleduje kontext Škody Plzeň ve společenské situaci od konce první světové války až do začátku světové války druhé. Největší prostor je věnován části, která zachycuje komunikaci, propagaci a marketingovou strategii podniku a to hlavně v období první republiky, jelikož toto období bylo, nejen z hlediska rozvoje propagace, obdobím nejpřínosnější. Komunikace za první republiky dosahovala kvalit velkých mezinárodních podniků a to hlavně díky národohospodářské situaci ČSR. Tato část komplexně zachycuje hodnoty a postupy podniku při jeho propagaci a zaměřuje se na fungování oddělení Tisku, informací apropagace pod vedením Josefa Svátka. Závěrem a výstupem práce je celkové vyhodnocení a shrnutí komunikace Škody v uvedeném období.

Viz též: podobná jména autorů
3 Drechslerová, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.