Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business Plan for Establishment of Company HasičskýŠport, s.r.o.
Dragúňová, Adriána ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The purpose of this diploma thesis is to discuss the creation of a business plan for establishment of company in the field of fire sport. The first part consists of literature research containing theoretical background of business activity. The analytical part consists of external and internal environment analysis and it is starting point for the design part. The main part of the thesis is the business plan itself and evaluation of plan feasibility.
Zvýšenie konkurencieschopnosti pohostinstva s využitím nástrojov internetového marketingu
Dragúňová, Adriána
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a vytvořením vhodné webové stránky pro konkrétní pohostinství. V teoretické části je popsaná problematika internetového marketingu, základní možnosti tvorby webových stránek a technologie s tím související. Segmentace trhu je vykonaná na základě dotazníkového průzkumu. Realizace práce spočívá ve zhotovení úplně nových webových stránek baru podle zvolené technologie, zhodnocení vlivu na návštěvnost a ekonomických přínosů pro vybrané pohostinství.
Business Plan for Establishment of Company HasičskýŠport, s.r.o.
Dragúňová, Adriána ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The purpose of this diploma thesis is to discuss the creation of a business plan for establishment of company in the field of fire sport. The first part consists of literature research containing theoretical background of business activity. The analytical part consists of external and internal environment analysis and it is starting point for the design part. The main part of the thesis is the business plan itself and evaluation of plan feasibility.
Zvýšenie konkurencieschopnosti pohostinstva s využitím nástrojov internetového marketingu
Dragúňová, Adriána
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a vytvořením vhodné webové stránky pro konkrétní pohostinství. V teoretické části je popsaná problematika internetového marketingu, základní možnosti tvorby webových stránek a technologie s tím související. Segmentace trhu je vykonaná na základě dotazníkového průzkumu. Realizace práce spočívá ve zhotovení úplně nových webových stránek baru podle zvolené technologie, zhodnocení vlivu na návštěvnost a ekonomických přínosů pro vybrané pohostinství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.