Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Drábková, Zdeňka ; Hradil, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce slouží k návrhu vyřešení problémů komunikačního mixu ve společnosti Sushimarket. V teoretické části budou uvedeny základní pojmy marketingu, jako je definice marketingu, co je komunikační mix, co je marketingový mix, nebo swot analýza. V analytické části budou teoretická východiska převedena do praktické části a budou provedeny důležité analýzy. Těmito analýzami zjistíme ve společnosti nějaký nedostatek, který poté bude v poslední části práce vyřešen co nejlepší a nejefektivnější metodou.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Drábková, Zdeňka ; Hradil, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení a opatření ve firmě Nešpůrek, s.r.o., pomocí komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlím důležité pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V analytické části převedu teorii na praxi. Pomocí SWOT analýzy zhodnotím slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby. Výsledkem bude řešení problémů, které nebude finančně nemožné a bude vyhovovat majiteli, zaměstnancům i těm nejdůležitějším, zákazníkům.

Viz též: podobná jména autorů
1 DRÁBKOVÁ, Zita
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.