Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
"Republiku si rozvracet nedáme" - třetí odboj v československých médiích
Dordová, Alžběta ; Groman, Martin (vedoucí práce) ; Knapík, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma využití médií v totalitním komunistickém režimu. Předkládá analýzu prezentace vybraných osob přímo či nepřímo zapojených do aktivit protikomunistického, tzv. třetího odboje v československých dobových tištěných médiích. S využitím interpretace výsledků sémiotické analýzy vybraných článků zpravodajského a publicistického charakteru se autorka práce pokouší zodpovědět výzkumné otázky a potvrdit či naopak vyvrátit hypotézu, že komunistická tištěná média využívala uvedených případů především k propagaci své oficiální ideologie. Politický a mediální dobový kontext a stručné životní příběhy vybraných představitelů třetího odboje jsou nastíněny v teoretické části práce, zpracování sémiotické analýzy, interpretace a diskuse jejích výsledků jsou rozvedeny v části praktické. Závěr analýzy dokládá, že komunistická tištěná média uvedené osoby ve svých obsazích spojovala výlučně s negativními konotacemi a významy všech vybraných článků byly zatíženy velmi silnými prvky propagandy.
Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii
Dordová, Alžběta ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s názvem Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii se zaměřuje na specifika propojení sociálních médií s oblastí komerční komunikace související s volně prodejnými léčivými přípravky. Hlavním cílem práce v její teoretické části je představit problematiku farmaceutické reklamy a v části praktické přinést odpověď na otázku proč a jak je vhodné využít sociální média typu Facebook, Instagram nebo YouTube jako kanály pro šíření reklamních sdělení souvisejících s léčivým přípravkem Skinoren krém. Teoretická část práce postupně zasazuje reklamu do kontextu marketingového i mediálního, nastiňuje význam nových, respektive sociálních médií a přibližuje problematiku legislativní a etické regulace reklamy na léčivé přípravky. Celá problematika je následně demonstrována v praktické části prostřednictvím rozboru dvou reálných reklamních kampaní. Praktická část práce se dále zabývá postoji k reklamnímu využití Facebooku ze strany vybrané cílové skupiny. Výzkum je proveden formou případové studie s využitím hloubkových rozhovorů coby kvalitativní metody sběru dat. Interpretace získaných dat ukazuje, že jako silný marketingový nástroj Facebook nelze ani v oblasti farmaceutické reklamy opomenout. Obsah sponzorovaného profilu však musí být velmi různorodý a pokrývat...

Viz též: podobná jména autorů
2 Dordová, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.