Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv ročního období na tržní produkci sýrárny zpracovávající kravské mléko
Doleželová, Petra
V diplomové práci jsem sledovala vliv ročního období na tržní produkci sýrárny. Celkový cíl práce jsem rozdělila na následující podcíle: vliv ročního období na příjem mléka do mlékárny, obsah bílkovin v mléce, dále výtěžnost sýrů a kysací aktivitu. Mlékárna, kterou jsem popisovala zpracovává kravské mléko hlavně na sýr Nivu, dále na tvaroh a smetanu. Mlékárna odebírá mléko z 8 okolních farem, které chovají pouze český strakatý skot. Sledování probíhalo po dobu jednoho roku a to od listopadu 2014 do října 2015. Zjistila jsem, že nejvíce mléka mlékárna odkoupila od dodavatelů v letních měsících a nejméně naopak v měsících zimních. Obsah bílkoviny byl největší v zimním období a nejmenší v letním. Zatímco množství nakoupeného mléka bylo konstantní, cena za litr mléka má tendenci klesající (od 9,05 do 7,48 Kč) a tím pádem jsou i náklady na nákup mléka nižší, přičemž tržby jsou také konstantní. Výtěžnost sýrů se pohybovala od 7,43 l mléka/kg sýru (v říjnu) do 8,42 l/ kg sýru (v únoru).
Statistická analýza hodnocení reklamy spotřebiteli
Doleželová, Petra
Diplomová práce pojednává o reklamě jako o jednom z nejdůležitějších prostředků marketingové komunikace se spotřebiteli a její úloze v současném světě. Nejdříve jsou v literární rešerši vymezena teoretická východiska tématiky zabývající se marketingovou komunikací, reklamou jako takovou a vzájemnou interakcí reklamy a spotřebitele. Empirická část práce vychází z marketingového výzkumu prováděného reklamní agenturou Focus CZ Marketing and IT Research, s.r.o. na území Jihomoravského kraje, který reflektuje hodnocení, názory a postoje spotřebitelů v této lokalitě vůči reklamě. Ty jsou zpracovávány prostřednictvím statistických metod a interpretovány pomocí žebříčků úspěšnosti reklam a uváděny do souvislostí skrze statistickou analýzu závislostí.
Vybrané vlivy působící na tržní produkci mléka dojnicemi českého strakatého plemene skotu
Doleželová, Petra
V bakalářské práci jsem sledovala, jak působí jednotlivé vybrané vlivy na tržní produkci mléka. Vybranými vlivy byly: krmná dávka, způsob ustájení, mezidobí, roční období, pořadí a stádium laktace. Pozorování proběhlo v podniku AGRIS Jedovnice s.r.o., kde je chov dojnic českého strakatého plemene skotu. Podle mého sledování má nejmarkantnější vliv na tržní produkci mléka dojnicemi krmná dávka, která se v dnešní době vypočítává na základě individuálních potřeb dojnice. S tímto vlivem úzce souvisí i způsob ustájení. Změna vazného ustájení na volné přinesla významné zvýšení produkce mléka a tím i tržeb za něj. Dalším důležitým vlivem ovlivňujícím tržby za mléko je pořadí a fáze laktace. Zde jsem sledovala rozdíly mezi první až pátou laktací. Mohu konstatovat, že nejvyšší rozdíl v tržbách je mezi první a zbývajícími (druhou až pátou) laktacemi. V práci je vyhodnocen i vliv mezidobí, který působí na tržní produkci mléka z menší části. Nejméně ovlivňuje tržby za mléko vliv ročního období. V tomto případě jsem zaznamenala spíše vliv na složky mléka, které pak mírně ovlivňují jeho cenu. Zajímavé bylo srovnání cen za mléko v období patnácti let. Je neuvěřitelné, že v roce 1998 byla průměrná nákupní cena za mléko ve sledovaném podniku vyšší, než v roce 2013.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Libanonu
Doleželová, Petra ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá obchodními a kulturními zvláštnostmi Libanonu. Nejprve se věnuje základním charakteristikám, ekonomické situaci a zahraničnímu obchodu země. Následuje pasáž o kulturních zvyklostech a tradicích. Další část popisuje obchodní zvláštnosti, se kterými se mohou cizinci v tomto teritoriu setkat. V práci jsou zahrnuty zkušenosti českých firem, které obchodují s libanonskými partnery.

Viz též: podobná jména autorů
2 Doleželová, Pavla
2 Doleželová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.