Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metropolitan opera: Live in HD v kině Aero. Deskripce a vyhodnocení úspěšností marketingových aktivit během prvních dvou sezón.
Dohnalová, Kamila ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Metropolitan opera: Live in HD v kině Aero. Deskripce a vyhodnocení úspěšností marketingových aktivit během prvních dvou sezon." pojednává o zavedení nového produktu - projektu přímých přenosu Metropolitní opery v New Yorku - v pražském artovém kině Aero. Met: Live in HD je prvním celosvětově úspěšným projektem, který můžeme označit termínem alternativní obsah. Jeho úspěch úzce souvisí s digitalizací kin u nás i v zahraničí. Pro hlubší porozumění problematice seznamuje práce s principy fungování art marketingu, tedy oblasti zahrnující marketing všech oblastí kultury a umění, s okolnostmi vzniku a realizace projektu přímých přenosů z hlediska Metropolitní opery i s prostředím, do nějž projekt v České republice vstoupil - tedy s kinem Aero a distribuční společností Aerofilms. Metodami práce jsou studium zahraniční i české literatury, obsahová analýza dokumentů, monitoring tisku, kvalitativní pozorování a deskripce marketingových aktivit daného produktu v souvztažnosti k návštěvnosti představení a mediální publicitě projektu. Použitá literatura se vztahuje k marketingu v oblasti kultury a neziskových organizací i k filmovému marketingu a strategiím rozvoje artových kin.
Současné evropské celovečerní animované filmy pro dospělé
Dohnalová, Kamila ; RYCHECKÝ, Tomáš (vedoucí práce) ; DĚCKÁ, Eliška (oponent)
Diplomová práce Současné evropské celovečerní animované filmy pro dospělé systematicky popisuje a analyzuje celovečerní animované filmy pro dospělé vyrobené v Evropě v letech 2009–2015. Je uveden historický kontext celovečerního animovaného formátu a dospělého diváka jako cílové skupiny. Práce vychází z předpokladu, že filmy Persepolis a Vals Im Bashir před deseti lety určily nový směr, kterým se současná evropská animace ubírá. Na základě stanovených a popsaných kritérií práce seznamuje s tím, jaké filmy v daném období vznikly a co mají tyto snímky společného; jaké náměty, žánry, animační techniky, způsoby financování a šíření převládají. Dané filmy jsou vsazeny do souvislostí evropského animačního průmyslu jako celku a na základě analýzy těchto filmů i nových připravovaných projektů jsou stanoveny současné trendy a tendence oboru.
PROMĚNA AREÁLU BRNĚNSKÝCH VELETRHŮ
Dohnalová, Kamila ; Vlček Ličková, Nina (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
Studie revitalizace východní části Výstaviště v Brně se soustředí na začlenění oblasti do města, což vyžaduje její zpřístupnění. Pozornost je věnována posunu fyzické bariéry, vytvoření jiné formy hranice mezi městem a Výstavištěm, zahuštění nově vzniklé městské struktury, veřejnému prostoru, řešení dopravní situace a udržitelným strategiím aplikovaným na areál.
Metropolitan opera: Live in HD v kině Aero. Deskripce a vyhodnocení úspěšností marketingových aktivit během prvních dvou sezón.
Dohnalová, Kamila ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Metropolitan opera: Live in HD v kině Aero. Deskripce a vyhodnocení úspěšností marketingových aktivit během prvních dvou sezon." pojednává o zavedení nového produktu - projektu přímých přenosu Metropolitní opery v New Yorku - v pražském artovém kině Aero. Met: Live in HD je prvním celosvětově úspěšným projektem, který můžeme označit termínem alternativní obsah. Jeho úspěch úzce souvisí s digitalizací kin u nás i v zahraničí. Pro hlubší porozumění problematice seznamuje práce s principy fungování art marketingu, tedy oblasti zahrnující marketing všech oblastí kultury a umění, s okolnostmi vzniku a realizace projektu přímých přenosů z hlediska Metropolitní opery i s prostředím, do nějž projekt v České republice vstoupil - tedy s kinem Aero a distribuční společností Aerofilms. Metodami práce jsou studium zahraniční i české literatury, obsahová analýza dokumentů, monitoring tisku, kvalitativní pozorování a deskripce marketingových aktivit daného produktu v souvztažnosti k návštěvnosti představení a mediální publicitě projektu. Použitá literatura se vztahuje k marketingu v oblasti kultury a neziskových organizací i k filmovému marketingu a strategiím rozvoje artových kin.
Obytný soubor na ul. Pastviny v Brně - Komíně
Dohnalová, Kamila ; Zíka, Vratislav (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Návrh obytného souboru na Pastvinách se soustředí na vytvoření příjemného bydlení v přírodním prostředí s vysokou kvalitou, v rámci města. Základem konceptu bylo nabídnout budoucím obyvatelům komfort soukromých vnitřních dvorů/zahrad a zároveň veřejného prostranství pro každodenní aktivity a setkávání.
Alternativní obsah v českých kinech od roku 2007 do roku 2012
Dohnalová, Kamila ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; ŠUSTER, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Alternativní obsah v českých kinech od roku 2007 do roku 2012" pojednává o novém segmentu filmového trhu, který označujeme termínem alternativní obsah či event cinema. Uvádění těchto audiovizuálních programů odlišných od celovečerních filmů zažívá v posledních letech v digitálních kinech velmi dynamický rozvoj. Pro celistvé porozumění problematice práce seznamuje s charakteristikami současného celosvětového trhu a uvádí retrospektivní přehled typů alternativního obsahu. Dále je popsána situace event cinema na českém trhu, jemuž v letech 2007?2012 dominovala distribuční společnost Aerofilms, která v současné době spolu s diverzifikací a růstem trhu přichází o svoje výlučné postavení. Práce shrnuje současný stav a technologii satelitní kino distribuce, která je budoucností doručování všech audiovizuálních obsahů. Metodami zpracování tématu jsou studium zahraniční a české literatury, deskripce programu a dramaturgie jednotlivých participujících subjektů, obsahová analýza dokumentů a zúčastněné pozorování.

Viz též: podobná jména autorů
2 Dohnalová, Karolina
8 Dohnalová, Kateřina
2 Dohnalová, Klára
3 Dohnalová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.