Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management znalostí a jeho aplikace při řízení lidských zdrojů
Dobiášová, Olga ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Beneš, Milan (oponent) ; Plamínek, Jiří (oponent)
Tato disertační práce si klade za cíl vymezit relativně novou manažerskou disciplínu, management znalostí (MZ), a to odlišným způsobem než je tomu obvyklé v dostupné literatuře. MZ dnes představuje značně široké a intenzivně diskutované téma, které má mnoho kritiků i zastánců. Jedná se především o praktickou disciplínou, která se z praxe vyvinula a je s ní neoddělitelně svázána. Jejím jádrem jsou nehmotná (znalostní) aktiva. MZ je komplexní proces, jehož úspěšnost je determinována firemní strategií, podnikovou kulturou, týmovou prací, neformálními sítěmi, měřitelností a technologiemi. Každý z těchto prvků musí být nastaven a řízen v návaznosti na všechny ostatní a za plné podpory organizačních procesů. Tyto procesy obvykle zahrnují několik fází nebo sub-procesů řízení znalostí v organizaci, kterými jsou vznik, identifikace, formalizace, organizace, šíření, sdílení, adaptace, využívání a hodnocení znalostí. Úspěšná implementace MZ v organizaci znamená dostat správné znalosti ke správným pracovníkům ve správný čas a ve správné formě. Práce je rozdělena do čtyř tematických kapitol. První a druhá kapitola jsou zaměřeny na teoretické vymezení základních východisek MZ a jeho terminologie, tj. definování pojmů "organizace", "management", "manažer" a "znalosti", a to z mnoha různých úhlů pohledu, včetně...
Finanční analýza společnosti Hast, s.r.o.
Dobiášová, Olga ; Kynclová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce sestává ze dvou částí - metodologické a aplikační. V metodologické části je postaven teoretický základ finanční analýzy. Praktická část pak obsahuje charakteristiku podniku a vlastní finanční analýzu. Finanční analýza je provedena na základě zpracovaných účetních výkazů. Podnik je analyzován pomocí horizontální, vertikální analýzy, poměrových ukazatelů a několika predikčních modelů.
Návrh optimálního modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus
Dobiášová, Olga ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lukeš, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá zaváděním nového modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus. V první části jsou položeny teoretické základy pro vypracování diplomové práce. Zde jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingových a komerčních komunikací, dále rozdíly mezi kupním rozhodovacím procesem spotřebitele a firem, nastíněna problematika brand managementu, situační a SWOT analýzy a nakonec rozebrány základní zákony vztahující se jednak obecně ke komerčním komunikacím, ale i přímo k oblasti e-marketingu. V aplikační části je zmíněna historie společnoti Olympus, dále je zde vytvořena situační a SWOT analýza divize mikroskopů společnosti Olympus, postup při zpracování klientské databáze, postup při vývoji formy zasílaných obchodních sdělení a výsledky prvního a druhého provedeného e-mailingu. Na závěr jsou naznačena další doporučení do budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.