Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán - Fotovoltaická elektrárna v Rumunsku
Brothánek, Ondřej ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhá, Pavlína (oponent)
Obnovitelné zdroje energie, zejména fotovoltaika, zaznamenaly po celém světě obrovský boom. Nebylo tomu jinak ani u nás, v ČR, kde by se jen ztěží našel někdo, kdo by neměl na tento druh výnosného businessu vlastní názor, ať už vyhraněný či nikoli. Výstavba solárních parků se stala velice atraktivním podnikáním v jehož jménu se nesl v ČR zejména rok 2011. Mezitím si ale našla tato solární senzace "domov" i u jiných evropských států, především východní Evropy. O post nového "powerhouse" východu se může ucházet i Rumunsko, které jsem si právě proto vybral pro výstavbu fotovoltaické elektrárny, jež je tématem této diplomové práce. V rámci diplomové práce je tedy sestaven podnikatelský plán investiční výstavby FVE, jehož cílem je zhodnotit investiční příležitost její realizace v Rumunsku a prostřednictvím analýzy citlivosti zhodnotit vliv externích faktorů, které významnou měrou ovlivňují rentabilitu projektu.
Podnikatelský plán - Fotovoltaická elektrárna
Dlouhá, Pavlína ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Matěnová, Alena (oponent)
Obnovitelné zdroje energie v ČR, fotovoltaika vůbec, zaznamenaly v posledních několika letech velký boom. Výstavba fotovoltaických elektráren byla, je a bude velice perspektivním oborem pro investory, tedy s ohledem na plánovanou úpravu zákona o podpoře OZE. V rámci diplomové práce je proto sestaven podnikatelský plán na výstavbu FVE, který zhodnotí investiční příležitost její výstavby v ČR a v rámci citlivostí analýzy zhodnotí vliv působení externích faktorů, které mohou mít na efektivnost celého projektu zásadní vliv a tím tak rozhodnout o jeho realizaci či nerealizaci.
Nekalá soutěž - klamavá reklama
Dlouhá, Pavlína ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce vymezuje základní aspekty a podmínky nekalé soutěže, mapuje, jak je nekalá soutěž regulována v okruhu právním a etickém dle Obchodního zákoníku a Etického kodexu reklamy, uvádí jednotlivé formy nekalosoutěžního jednání se zaměřením na klamavou reklamu a formou ankety zjišťuje, jak klamavou reklamu obecně i se zaměřením na její konkrétní případ, vnímají kolem sebe sami spotřebitelé.

Viz též: podobná jména autorů
3 Dlouhá, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.