Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proměny užívání sociální sítě Facebook v průběhu let 2009 -2017
Divišová, Alice ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce "Proměny užívání sociální sítě Facebook v průběhu let 2009-2017" je odhalit změny v uživatelském chování na sociální síti Facebook v průběhu devíti let a následně vysvětlit jejich příčiny. Samotná výzkumná část práce je podepřena několika teoretickými východisky, která popisují rozvoj online médií a sociálních médií a zaměřují se na otázky jejich technologického, historického a sociálního vývoje. Výzkum je prováděn dvěma metodami - kvantitativní obsahovou analýzou a kvalitativní analýzou publika. Základní výzkumná otázka kvantitativní obsahové analýzy, která zní: "Změnilo se uživatelské chování na sociální síti Facebook v čase?", je podepřena celkem čtyřmi hypotézami, které navazují na základní myšlenky výchozího teoretického rámce. Základní výzkumná otázka kvalitativní analýzy publika: "Proč se podle uživatelů a uživatelek změnilo uživatelské chování na sociální síti Facebook?" poté navazuje na kvantitativní obsahovou analýzu a vysvětluje příčiny a motivace změny uživatelského chování na sociální síti Facebook.
Komparace komunikace papeže Františka a papeže Benedikta XVI.
Divišová, Alice ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Komparace komunikace papeže Františka a papeže Benedikta XVI." si klade za cíl porovnat marketingovou a mediální komunikaci dvou posledních úřadujících papežů - papeže Františka (2013-současnost) a papeže Benedikta XVI. (2005-2013). Sledovaným obdobím je období pontifikátů obou papežů - tedy od roku 2005 do konce roku 2014. Komparace probíhá metodou kvalitativní analýzy, a to především v rovině vybraných sledovaných marketingových kanálů (především sociálních sítí, papežské aplikace či oficiálních Vatikánských médií), papežských apoštolských listů a celkového mediálního obrazu jednotlivých papežů. Samotné komparaci komunikace dvou papežů předchází krátký úvod do dějin papežství, který se zaměřuje na dřívější papeže, využívající marketingové nástroje, poté úvod do marketingové komunikace římskokatolické církve, hledající jednotlivé využití marketingu uvnitř církve samotné, a to ať už využití úmyslné či neúmyslné, a nakonec stručné seznámení s faktickými údaji o jednotlivých komparovaných papežích - jejich životopisy, spisy, proslovy a apoštolskými listy. Samotná komparace je poté obšírně popsána v poslední kapitole bakalářské práce a zaměřuje se na komparaci papežských kanálů, mezináboženského dialogu, managementu reputace a celkového vnímání papeže jednotlivými věřícími či...

Viz též: podobná jména autorů
3 DIVIŠOVÁ, Anna
1 Divišová, Anna-Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.