| |
|
Návrh marketingového mixu podniku
Dejmková, Lenka ; Davídková, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Práce analyzuje současný stav marketingového mixu konkrétního výrobku firmy. Tento výrobek zaznamenal pokles poptávky. Prostřednictvím dotazníkového šetření se pokouší najít příčinu této nežádoucí situace. Na základě zjištěných nedostatků navrhuje optimální marketingový mix, který by vedl k opětovnému nárůstu poptávky po výrobku.
|
| |
|
Návrh marketingového mixu podniku
Dejmková, Lenka ; Davídková, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Práce analyzuje současný stav marketingového mixu konkrétního výrobku firmy. Tento výrobek zaznamenal pokles poptávky. Prostřednictvím dotazníkového šetření se pokouší najít příčinu této nežádoucí situace. Na základě zjištěných nedostatků navrhuje optimální marketingový mix, který by vedl k opětovnému nárůstu poptávky po výrobku.
|