Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dysgramatismus v řeči předškolních dětí (s vývojovou dysfázií)
Dědková, Jana ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Michalová, Zdena (oponent)
Ve své diplomové práci se chci zabývat pojmy jazykový cit a dysgramatismus v řeči dítěte. Konkrétním záměrem mé práce je pomocí nově vytvořeného diagnostického materiálu na hodnocení užívání morfologických a syntaktických struktur v řeči porovnat dvě skupiny předškolních dětí a dětí s odkladem školní docházky - děti intaktní a děti s poruchou řeči - vývojovou dysfázií. Nejprve shrnu poznatky různých odborníků o vývoji dětské řeči a o vývoji jednotlivých řečových rovin u dítěte přibližně do osmi let života. Potom se budu podrobněji zabývat rozvojem morfologicko-syntaktické roviny řeči a možnostem jejího zkoumání pomocí různých diagnostických nástrojů. Dále rozeberu pojmy jazykový cit a dysgramatismus v pojetí různých autorů a popíšu dysgramatismus jako symptom u různých nemocí a postižení. V praktické části charakterizuji kontrolní a experimentální skupinu a popíšu vznik diagnostického materiálu na hodnocení užívání morfologických a syntaktických struktur v řeči. Dále vytvořím metodiku popisující jednotlivé obrázky testu a obsahující podrobný návod k zadávání jednotlivých otázek a k bodovému hodnocení odpovědí. Potom popíšu průběh testování i jeho výsledky. Výsledky testování zanesu do grafu a tabulek a pokusím seje interpretovat z hlediska svých dosavadních znalostí a zkušeností z oblasti logopedie.
Dysgramatismus v řeči předškolních dětí (s vývojovou dysfázií)
Dědková, Jana ; Housarová, Blanka (vedoucí práce) ; Michalová, Zdena (oponent)
Ve své diplomové práci se chci zabývat pojmy jazykový cit a dysgramatismus v řeči dítěte. Konkrétním záměrem mé práce je pomocí nově vytvořeného diagnostického materiálu na hodnocení užívání morfologických a syntaktických struktur v řeči porovnat dvě skupiny předškolních dětí a dětí s odkladem školní docházky - děti intaktní a děti s poruchou řeči - vývojovou dysfázií. Nejprve shrnu poznatky různých odborníků o vývoji dětské řeči a o vývoji jednotlivých řečových rovin u dítěte přibližně do osmi let života. Potom se budu podrobněji zabývat rozvojem morfologicko-syntaktické roviny řeči a možnostem jejího zkoumání pomocí různých diagnostických nástrojů. Dále rozeberu pojmy jazykový cit a dysgramatismus v pojetí různých autorů a popíšu dysgramatismus jako symptom u různých nemocí a postižení. V praktické části charakterizuji kontrolní a experimentální skupinu a popíšu vznik diagnostického materiálu na hodnocení užívání morfologických a syntaktických struktur v řeči. Dále vytvořím metodiku popisující jednotlivé obrázky testu a obsahující podrobný návod k zadávání jednotlivých otázek a k bodovému hodnocení odpovědí. Potom popíšu průběh testování i jeho výsledky. Výsledky testování zanesu do grafu a tabulek a pokusím seje interpretovat z hlediska svých dosavadních znalostí a zkušeností z oblasti logopedie.
Geochemické interakce horninového prostředí s plošnými kontaminanty - využití indikačních horizontů 137Cs ke studiu distribuce‚ vazeb a významu vybraných radionuklidů a kovových prvků v horninách oblasti Moravskoslezských Beskyd
GEODRILL, s.r.o., Brno ; Starečková, Jiřina ; Němcová, Jana ; Vlachová, Vlasta ; Dědková, Jana
Laboratoř zemin a hornin firmy Geodrill provedla zrnitostní analýzu na vzorcích zemin. Vzorky v počtu 50 ks byly dodávány do laboratoře v průběhu srpna 2006. Popis použité metodiky a výsledků laboratorních prací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.