Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Manipulace s kurzem cenných papírů
Crha, Jiří ; Kříž, Radim (vedoucí práce) ; Štěpánek, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou manipulace s kurzem cenných papírů a jiných investičních nástrojů. První část práce je věnována legislativně teoretickému úvodu, kdy je analyzována úprava manipulace nejprve na úrovni komunitární, posléze pak v dosahu českého právního řádu. Výklad relevantních norem je teleologický, tj. zaměřen na cíl regulace. Bez povšimnutí zde nezůstává ani dozorová funkce České národní banky a Evropského výboru regulátorů cenných papírů. Co se týče praktické části, po rozboru jednotlivých forem manipulace následuje analýza vlivu investičních doporučení na kurz cenných papírů. Na závěr jsou v kontextu platné právní úpravy z oblasti ochrany kapitálového trhu před jeho zneužitím rozebírány konkrétní případy manipulace, které se odehrály v minulosti.
Insider dealing and market manipulation
Crha, Jiří ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Horník, Tomáš (oponent)
Obchodování zasvěcených osob a manipulace s trhem. Obsahem diplomové práce je problematika ochrany kapitálového trhu před jeho zneužitím, zejména pak před manipulací s kurzem finančních nástrojů a zneužitím vnitřních informací. Poté, co je nastíněn legislativní kontext v podobě úpravy manipulace v předpisech Evropské unie, je proveden rozbor jednotlivých technik, kterými mohou být kurzy těchto nástrojů manipulovány. Následuje analýza vlivu investičních doporučení na kurz vybraných akciových titulů -- NWR, ERSTE a Telefónica O2, obchodovaných na trhu RM-Systém. Závěr práce je věnován rozboru případů manipulace z minulosti a dopadům přísnější regulace finančních trhů na jejich efektivní fungování.
Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání
Crha, Jiří ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hošková, Eva (oponent)
Práce si klade za cíl utřídit a analyzovat jednotlivé formy internetové reklamy a podrobit jednotlivé formáty mezinárodnímu srovnání. Zabývá se rovněž srovnáním internetové reklamy s reklamou v jiných médiích. Zachycuje poslední trendy a tendence na internetovém reklamním trhu v České republice i ve vyspělých zemích, srovnává jednotlivé formy internetové reklamy podle jejich použití na konkrétním trhu. Částečně se zabývá i komparací vyhledávacích služeb na internetu.

Viz též: podobná jména autorů
4 Crha, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.