Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Luxury Brands in Digital Age - Keeping Up With Changing Customers
Savić, Nataša ; Zlatić, Marija (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Tato práce zkoumá luxusní značky v digitálním věku a proces jak si udržet krok s měnícími se zákazníky. Cílem této práce bylo vytvořit souvislost mezi vnímanou hodnotou luxusní značky a digitalizací zákazníků v segmentu luxusu. Při studiu tohoto vztahu byl použit kvantitativní metodický přístup, jenž položil základ pro doporučení, které se týká přizpůsobení se měnícím se klientům v segmentu luxusu. Výsledky ukazují, že existuje vztah mezi digitalizací zákazníků a vnímanou hodnotou luxusních značek. To dokládá, že luxusní značky jsou ovlivněny digitalizací svých zákazníků. Navíc vývoj "indexu luxusního nákupu" umožňuje ohodnocení jednotlivých zákazníků na základě jejich vnímání hodnoty luxusních značek. Závěry této práce jsou zvláště vhodné pro manažery a akademické pracovníky, neboť přinášejí strategické úvahy v současném kontextu správy luxusních značek.
Marketing as it relates to special diets
Townsend, Carena Ashley ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem této práce je analyzovat jak marketingové komunikační strategie ovlivňují spotřebitele ve Spojených státech a Velké Británii k nákupu bezlepkových produktů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zaměřuje na teorii marketingového mixu a koncepty marketingové komunikace vztahující se k potravinářskému průmyslu zaměřenému na bezlepkové produkty. Druhá kapitola se zaměřuje na problém lepku při výrobě potravin, vzestup a rozšiřování výroby produktů neobsahujících lepek a na související ekonomické dopady. Třetí kapitola porovnává marketingové strategie společnosti Barilla, a to na příkladu jejich bezlepkových těstovin a těstovin obsahujících lepek, uplatňované ve Spojených státech a ve Spojeném království. Poslední kapitola shrnuje provedený výzkum, realizovaný s cílem pochopit, jaké různé vlivy vedou spotřebitele na obou trzích k tomu, aby nakupovali produkty Barilla.
Analýza rozdílných marketingových strategií Pepsi Coly na trzích Indie a USA
Štěrbová, Kateřina ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Práce má za cíl porovnat marketingovou strategii společnosti PepsiCo na domácím trhu a na zahraničním trhu. Domácí trh, USA, představují rozvinutý trh. Jako kontrast byl zvolen rychle se rozvíjející trh rozvojové země, Indie. Marketingové strategie jsou porovnány na základě teoretického přístupu. Teorie marketingové strategie je použita pro identifikaci nejdůležitějších marketingových aspektů, které ovlivňují internacionalizaci společnosti. Identifikované marketingové aspekty jsou zkoumány na americkém a indickém trhu. V závěru je provedeno porovnání, které potvrzuje, že marketingová strategie PepsiCo je adaptována na specifika trhu v souladu s přístupem mysli globálně, reaguj lokálně.
Podnikatelské prostředí ve Španělsku
Kasianova, Anastasiia ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Cílem této práce je zkoumání podnikatelského prostředí ve Španělsku a sledování vývoje jeho ekonomiky od dob autarkie až po současnost. Kromě toho práce se zabývá příčinami světové krize a opatřeními zavedenými Španělskem za účelem jejíhož řešení, a také právním prostředím ve Španělsku.
Výzvy, s nimiž se setkali funkčně negramotní spotřebitelé v metropoli Kumasi, Ghana
Kusi-Mensah, Kwaku ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Tato studie se zabývá tím, jak negramotnost ovlivňuje spotřebitele při navigaci na trhu, aby splnila své potřeby. Tyto účinky jsou zkoumány v metropoli Kumasi v oblasti Ashanti v Ghanu. Celkovým cílem práce je zkoumat problémy, s nimiž se uživatelé setkávají při navigaci na trhu. Výsledky ukazují, že funkční negramotní spotřebitelé v metropoli Kumasi čelí problémům při navigaci na trhu a že tyto problémy souvisí s Maloobchodní marketingový mix, jako je produkt, cena, místo, lidé, propagace a proces.
Marketingová strategie KOH Coconut v České republice
Červená, Pavla ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií nové značky nápoje na Českém trhu. Práce nastiňuje teoretický koncept tvorby marketingového plánu a jeho kroky pomocí prostudování relevantní literatury a zpráv z odvětví. Jádro teoretické části se zabývá vnější a vnitřní situační analýzou trhu, zákazníků a marketingového mixu. Tato teorie je později aplikována na specifický případ značky KOH Coconut a její potenciální vstup do České republiky. KOH Coconut je taiwanská značka kokosové vody a jiných kokosových produktů.
Analýza marketingových aktivit neziskové organizace INEX-SDA
Zusková, Michaela ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Neziskové organizace jsou nedílnou součástí české ekonomiky a důležitým partnerem vlády. V dnešním ekonomickém prostředí čelí rostoucí konkurenci nejen ze strany dalších podobných institucí, ale rovněž ze strany firem orientovaných na zisk. Pokud chtějí na trhu uspět, jsou nuceni využívat podnikatelských marketingových nástrojů. Cílem následující diplomové práce je analyzovat marketingové strategie nevládní neziskové organizace INEX-SDA, interpretovat výsledky na základě marketingových teorií a navrhnout možná zlepšení, která povedou k vyššímu povědomí veřejnosti o vybrané organizaci.
Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě
Vargasová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Diplomová práce na téma Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě se zabývá otázkou, jak čínský původ ovlivňuje vnímání hi-tech značek evropskými zákazníky. Teoretická část se zabývá konceptem země původu (country-of-origin) a jeho souvislostí s konceptem brand equity. Praktická část práce se pak věnuje vlastnímu výzkumu na téma vnímání čínských chytrých telefonů v Evropě. Výsledky výzkumu potvrzují obě stanové hypotézy: 1. zákazníci nejsou při výběru chytrého telefonu ovlivněni původem značky. 2. Evropští zákazníci nemají spojené čínské hi-tech produkty s nízkou kvalitou.
Analysis of the Role of Trust in the Sharing Economy
Cossu, Alessandro ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Tato práce si klade za cíl prozkoumat roli duvery v oblasti sdílené ekonomiky. K tomu je nezbytné zabývat se sdílenou ekonomikou jako takovou, jejím historickým vývojem a dynamikou prostredí, které bylo jiz dríve nastaveno nakupováním prostrednictvím internetu. Práce se dále zamerí na hlavní hráce v tomto odvetví a na sociálne-ekonomické faktory, které umoznily vznik sdílené ekonomiky. Druhá cást práce vymezuje pojem duvery v obecné rovine a zameruje se na ty aspekty duvery, jez jsou nejvíce relevantní pro úcely této práce. Záverecná kapitola obsahuje prípadovou studii, která analyzuje prední spolecnost ve sdílené ekonomice: Airbnb. Tato analýza se zamerí na to, jak firma utvárí a koncipuje sama sebe, aby byla duveryhodným prostredníkem mezi hostiteli a hosty, a aby úspesne preklenula informacní asymetrii a nejednoznacnost vycházející z nedostatku fyzické interakce s reálnými lidmi.
Podnikání na světových trzích: porovnávací studie
Ghazanfar, Anmol ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je přiblížit čtenáři dějiny, kulturu a ekonomiku tří zemí - Ruska, Čína a Saudské Arábie. Práce je rozdělena do tří částí věnovaných výše uvedeným tématům. Na konci každé kapitoly je uveden závěr, který vystihuje a porovnává tyto tři země. Před vstupem na zahraniční trh je nutné se naučit a být si vědom těchto tří aspektů trhu, neboť nabyté znalosti mohou být nápomocné v podnikání ve zmíněných zemích disponujících značným potenciálem, zajímavými dějinami, komplexní kulturou a ekonomikou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.