Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Život v kyberprostoru
CIMPOVÁ, Martina
Práce pojednává o komunikaci a bytí člověka v kyberprostoru. Teoretická část se zabývá se komunikací a médii s přihlédnutím k počítačům. Dále pokračuje historií internetu a charakteru virtuálního prostoru. Následuje popis toho, jakou roli dnes hraje kyberprostor pro část společnosti a nakonec nastiňuje problematiku internetových vztahů. Praktická část zkoumá sociodemografické údaje respondentů, dobu, jakou internet užívají, co na něm nejčastěji dělají. Pokračuje zkoumáním vlivu internetu na sociální vztahy, vliv anonymity na chování na internetu a intimní internetové vztahy. Respondenti byli převážně lidé kolem dvaceti let, pracující nebo studující, kteří používají internet déle než pět let. Nejčastěji provozovanou aktivitou na internetu je používání emailu. Většina z nich komunikuje po internetu s lidmi, které znají z reálného života. Někteří mají i zkušenosti se setkáváním se s lidmi, se kterými se seznámili přes internet. Mnozí mají zkušenost s intimními internetovými vztahy a s jejich následným převáděním do reálného světa.
Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone
Cimpová, Martina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kůlová, Petra (oponent)
Cilem me prace je udelat komplexni prehled o komunikaci lokalni znacky Oskar a pozdeji globalni znacky Vodafone se zamerenim na provedeny rebranding. Zamerim se na komunikaci reklamnich agentur, ktere pro operatora pracovaly a zanalyzuji jejich nejuspesnejsi reklamni kampane. Zamyslim se nad tim, zda byla premena znacky nutna, co operatorovi prinesla a co mu naopak vzala.

Viz též: podobná jména autorů
2 CIMPOVÁ, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.