Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikání vietnamské komunity v ČR v oblasti FMCG
Nguyen, Hue An ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakteristika podnikání vietnamské komunity v oblasti FMCG v České republice. Práce se skládá ze tří částí. První část se zabývá migrací Vietnamců do České republiky, vývojem jejich počtu a ekonomickou aktivitou vietnamské komunity. Druhá část práce popisuje zaměření vietnamských prodejen, způsoby nákupu zboží, vybrané smluvní aliancí a příklad jedné vietnamské prodejny. Poslední část práce je část praktická, která je tvořena vyhodnocením dotazníkového šetření. Cílem dotazníkového šetření je zjistit postoj zákazníků k vietnamským prodejnám s potravinami.
Vybrané trendy v retailu ČR
Kolmačková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá šesti významnými trendy, které mají značný vliv na potravinářské řetězce působící na českém trhu. Jedná se o (1) trend ve struktuře prodejních formátů, (2) trend investic do remodelingu prodejen, (3) trend v nabídce potravin vyznačující se podporou českých regionálních produktů, (4) trend v začleňováním skupiny speciálních potravin, (5) trend využívání moderní technologie při nakupování a (5) integrace e-shopů a kamenných prodejen. Práce zkoumá trendy v souvislosti se spotřebním chováním prostřednictvím dotazníkového šetření. Praktickým přínosem diplomové práce je doplnění stávajících výzkumů o dodatečné poznatky a případné doporučení, na kterou trendovou oblast by se měly maloobchodní řetězce více orientovat.
Marketingová komunikace společnosti Avon
Netíková, Dominika ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Avon Cosmetics. V teoretické části je představen marketingový mix, komerční komunikace, dále význam značky ve spojitosti s komunikací a nakonec teorie marketingového výzkumu s důrazem na dotazování. Následuje praktická část, kde je představena společnost Avon, způsob distribuce, současně jsou představeni největší konkurenti společnosti v oblasti přímého prodeje. Následuje hlavní cíl práce, což je analyzovat, jaké nástroje společnost Avon využívá v marketingové komunikaci na českém trhu. Nakonec je provedeno dotazníkového šetření, jehož cílem je zjistit, jak je značka Avon vnímána spotřebiteli v rámci věkových skupin. Nakonec jsou představeny návrhy a doporučení.
Sales promotions actions at a customer of an international enterprise
Hudec, Dávid ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Bakalářska práce se zabývá analýzou procesů a postupů využívaných v prostředí mezinárodních FMCG společností a během přípravy, exekuce a zhodnocení akcí na podporu prodeje organizovaných u maloobchodních odběratelů výrobků FMCG společnosti v České republice. V teoretické části jsou zejména vysvětlené klíčové termíny z oblasti mezinárodního marketingu, které jsou následně využity v praktické části. Praktická část se nejprve věnuje akcím na podporu prodeje. Stanovuje základní fungování vybrané společnosti a použitím příkladu vysvětluje postup přípravy akce, komunikaci se všemi zapojenými stranami, jako například maloobchodník či grafické studio a jednotlivé fázy akce. Následně opisuje část běžné podpory prodeje společnosti ve formě přípravy a použití stojanů na vystavení produktů v prodejnách maloobchodníků.
Entrepreneurship of the Clarins Group on the Czech and Slovak market
Titková, Tatiana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá podnikáním skupiny Clarins na českém a slovenském trhu. V první kapitole teoretické části je definován marketingový mix v koncepci 4P a jeho jednotlivé součásti. Druhá kapitola bakalářské práce je věnována vysvětlení pojmů brand, identita značky a positioning. Praktická část se zabývá představením skupiny a pod ní patřících značek a detailně popisuje jejich sortiment. Práce dává také informace o nejdůležitějších distributorech skupiny na českém a slovenském trhu a přibližuje její marketingovú komunikaci. Posledná kapitola praktické části je věnováná spoločenské odpovědnosti skupiny.
Vyhodnocení ekonomického přínosu z pronájmu čerpací stanice pod franchisingovou smlouvou
Švechovič, Tomáš ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Práce se věnuje vyhodnocení ekonomického přínosu z pronájmu čerpací stanice. Cílem bylo zjistit, zda podnikání v této oblasti je profitabilní či nikoliv. Teoretická část shrnuje podnikání pod franchisingovou smlouvou a petrolejářské prostřední v České republice. Praktická část popisuje vybranou čerpací stanici, dále podmínky franchisingové smlouvy a v závěru hodnotí ekonomickou stránku pronájmu.
Podnikatelský plán "Otevření rybí restaurace"
Hájková, Veronika ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Cílem této práce je zhotovení podnikatelského plánu pro otevření rybí restaurace a zjištění, jestli tato restaurace bude konkurenceschopná v českém prostředí a jestli bude generovat zisk.
Nákupní chování zahraničních návštěvníků Prahy
Bartošová, Lenka ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice nákupního chování zahraničních návštěvníků Prahy. Na zahraničního návštěvníka je nahlíženo jako na spotřebitele poptávajícího nejen zboží, ale i služby spojené s jeho pobytem v Praze. Hlavní část práce je věnována dotazníkovému šetření, které si kladlo za cíl identifikovat výši a strukturu výdajů zahraničních návštěvníků Prahy.
Problematika plýtvání potravinami
Vozábová, Aneta ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou plýtvání potravinami z celosvětového hlediska. Cílem práce je komplexní shrnutí této problematiky z dostupných světových zdrojů i na základě vlastních zkušeností z praxe v zařízeních veřejného stravování. V práci jsou vymezeny oblasti plýtvání v rámci potravinového řetězce, určeny ekonomické, sociální a environmentální důsledky plynoucí z nešetrného nakládání s potravinami a popsány organizace a společnosti zabývající se předcházením plýtvání potravinami. Zároveň jsou poskytnuta doporučení k prevenci vzniku potravinového odpadu v domácnostech. Praktická část práce analyzuje potravinový odpad v českých domácnostech, měřený po dobu jednoho týdne.
Biopotraviny na českém trhu
Zajícová, Petra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou biopotravin. Cílem práce je analyzovat postoje a chování spotřebitelů při nákupu biopotravin s ohledem na mezigenerační rozdíly. Tento cíl je dosažen pomocí dotazníkového šetření. V první kapitole jsou biopotraviny a ekologické zemědělství definovány a blíže specifikovány. Druhá kapitola se zabývá nabídkou biopotravin na prodejních místech a blíže určuje poptávku po biopotravinách. V třetí kapitole jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkové šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.