Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of a selected Opel communication campaign
Cigániková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií automobilové společnosti Opel. Cílem závěrečné práce je zhodnocení úspěšnosti komunikační kampaně Opel 24 hodin. Práce je logicky rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž každá z nich sestává ze dvou kapitol. První kapitola se věnuje představení marketingových a komerčních komunikací, se zaměřením na reklamu, její plánování a měření efektivity. Druhá kapitola představuje společnost Opel a její postavení v České republice za pomoci konkurenční analýzy českého automobilového trhu. Ve třetí kapitole je představena komunikační strategie značky Opel a jednotlivé druhy reklamních kampaní, které realizuje. V poslední, čtvrté kapitole, je analyzována největší taktická kampaň společnosti, Opel 24 hodin. V závěru práce je vyhodnocena úspěšnost kampaně včetně doporučení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.