Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business Cards Generator
Chytilová, Kristýna ; Prustoměrský, Milan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Business cards are still frequently used to share personal or company information. This bachelor thesis deals with development of a web based application for generating business cards. The user can personalize the business card or he/she may choose from a range of modern templates. Export option allows for saving the business card layout into a PDF file, which is meant for sharing and printing.
Business Cards Generator
Chytilová, Kristýna ; Prustoměrský, Milan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Business cards are still frequently used to share personal or company information. This bachelor thesis deals with development of a web based application for generating business cards. The user can personalize the business card or he/she may choose from a range of modern templates. Export option allows for saving the business card layout into a PDF file, which is meant for sharing and printing.
Analýza obchodní strategie firmy Invia
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Práce Analýza obchodní strategie firmy Invia je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na principy trhu cestovního ruchu. Popisuje subjekty, které na tomto trhu vystupují a specifika služeb a produktů cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována prodeji zájezdů přes Internet. Druhá část práce analyzuje obchodní strategii cestovní agentury Invia., největšího prodejce zájezdů online v České republice. Nejdříve je popsána firma základní charakteristikou, poté jsou rozpracovány jednotlivé části obchodní strategie, včetně SWOT analýzy.
Obchodní strategie vybraných internetových obchodů
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Prostředí Internetu se rychle vyvíjí a stává se důležitým prodejním kanálem. Vytváří nové možnosti pro podnikání, které vyžadují specifické obchodní strategie. Aby se každý internetový obchod stal konkurenceschopným, musí dokázat využít výhody Internetu, jako prodejního kanálu (šetří náklady, umožňuje integraci jednotlivých oddělení podniku a efektivní sdílení dat aj.). Pro tyto obchody je také důležité umět nabídnout nové služby a uživatelsky zpříjemňující funkce, které je odliší od ostatních prodejců. Cílem práce je zjistit možnosti firem, které Internet nabízí, popsat specifika internetového obchodování, jeho výhody a nevýhody, analyzovat strategii jednotlivých obchodů na českém a zahra-ničním trhu a vytvořit jejich prognózu do budoucnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Chytilová, Katarína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.