Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti zabývající se prodejem cyklistického vybavení
Chramosil, Lukáš ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace společnosti zabývající se prodejem cyklistického vybavení. Cíle práce: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace společnosti The Bike pro nadcházející roční období, a to na základě provedených analýz a zhodnocení současné marketingové komunikace z pohledu zákazníka i vedení společnosti. Metody: V této práci byl použita kvalitativní a kvantitativní metoda výzkumu. Konkrétně je využito hloubkového polostrukturovaného rozhovoru s majitelem společnosti k získání dat od vedení a písemného a elektronického dotazování k získání dat od zákazníků. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je koncept marketingové komunikace na nadcházející roční období. Návrh bude předložen vedení společnosti The Bike. Klíčová slova: Marketing, komunikační mix, reklama, propagace, event marketing, dotazník.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.