Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Luxusní tištěné tituly na českém mediálním trhu
Chocholová, Eliška ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Diplomová práce pojednává o současných luxusních tištěných periodikách, jež vycházejí na českém trhu a jsou určena široké veřejnosti. V rámci teoretického zázemí je nejprve představen celý soudobý trh s tištěnými tituly v České republice s důrazem na periodicky vycházející tituly. Práce se také zabývá faktory, které ovlivňují podobu těchto titulů i médií obecně, a to prostřednictvím poznatků politické ekonomie komunikace. Následně již práce přesouvá pozornost ke svému hlavnímu tématu - luxusu a luxusním časopisům. Ty jsou zasazeny do kontextu niche médií a popsány na základě dostupných charakteristik. Prostor je také věnován poznatkům o reklamě. Výzkumná část je zpracována kvalitativním postupem analýzy s částečným uplatněním postupu kvantitativního. Využito je metod kategorizace, deskripce a komparace. Přináší souhrn všech současně vycházejících luxusních periodik, jež jsou kategorizována na základě tematického zaměření, periodicity, ceny a vydavatele. Stěžejní částí je analýza deseti titulů (53x11, Můj dům, Motorbike, Dolce Vita, Bylinky Revue, SCORE, Kreativ, Vesmír, FC a dTest), u nichž je popsána a hodnocena sebeprezentace, cílový čtenář, obsah a grafické zpracování. Část analýzy se rovněž věnuje zkoumání reklamního obsahu a jeho vztahu k obsahu redakčnímu uvnitř několika luxusních časopisů....

Viz též: podobná jména autorů
1 CHOCHOLOVÁ, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.