Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Koubek, Filip ; Chalupa, Patrik (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro společnost specializovanou na motion design. Obsahuje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s marketingovou komunikací. Dále je provedena podrobná analyza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, ktery by měl vést k naplnění všech stanovenych cílů.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Sýkora, Marek ; Chalupa, Patrik (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá efektivním využitím prostředků podpory prodeje a marketingu společnosti v oboru prodeje postelí a matrací. Práce se skládá z části teoretic-ké, analytické a návrhové. V teoretické části se zabývám možnostmi podpory prodeje a marketingu, jejich popisem a uplatněním dle marketingové teorie. Vycházím při tom z literatury a rozhovorů s předními marketingovými experty. Analytická část je věnovaná výzkumu současně využívaných prostředků podpory prodeje Analyzované společnosti a její konkurence. Při výzkumu vycházím z analýzy hodnocení společnosti, jejich komuni-kačních kanálů a z rozhovorů s majitelem firmy. V návrhové části popisuju konkrétní způsoby zlepšení podpory prodeje a marketingu společně s odhadovanými náklady, tržbami, dosahem a návratností investice. V této části vycházím ze zjištění analytické části a zkušeností s online marketingem.
Analýza a zvýšení výkonu elektronického obchodu využitím digitálních nástrojů
Chalupa, Patrik ; Schüller,, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá digitálními nástroji, které se používají ve výkonnostním pojetí online marketingu. Na úvod charakterizuje internetový marketing a uvádí jednotlivé formy reklamy na internetu. V praktické části se věnuje analýze internetového obchodu Planetaher.cz, na základě které je navrhnuta online marketingová strategie pro zvýšení objemu návštěv a tržeb daného e-shopu. Praktická část je také zaměřena na skórovací metodu rizikového řízení v projektovém managementu. Na závěr navrhne pár doporučení, kterých se držet pro další zefektivnění celého internetového byznysu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Sýkora, Marek ; Chalupa, Patrik (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá efektivním využitím prostředků podpory prodeje a marketingu společnosti v oboru prodeje postelí a matrací. Práce se skládá z části teoretic-ké, analytické a návrhové. V teoretické části se zabývám možnostmi podpory prodeje a marketingu, jejich popisem a uplatněním dle marketingové teorie. Vycházím při tom z literatury a rozhovorů s předními marketingovými experty. Analytická část je věnovaná výzkumu současně využívaných prostředků podpory prodeje Analyzované společnosti a její konkurence. Při výzkumu vycházím z analýzy hodnocení společnosti, jejich komuni-kačních kanálů a z rozhovorů s majitelem firmy. V návrhové části popisuju konkrétní způsoby zlepšení podpory prodeje a marketingu společně s odhadovanými náklady, tržbami, dosahem a návratností investice. V této části vycházím ze zjištění analytické části a zkušeností s online marketingem.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Koubek, Filip ; Chalupa, Patrik (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro společnost specializovanou na motion design. Obsahuje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s marketingovou komunikací. Dále je provedena podrobná analyza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, ktery by měl vést k naplnění všech stanovenych cílů.
Analýza a zvýšení výkonu elektronického obchodu využitím digitálních nástrojů
Chalupa, Patrik ; Schüller,, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá digitálními nástroji, které se používají ve výkonnostním pojetí online marketingu. Na úvod charakterizuje internetový marketing a uvádí jednotlivé formy reklamy na internetu. V praktické části se věnuje analýze internetového obchodu Planetaher.cz, na základě které je navrhnuta online marketingová strategie pro zvýšení objemu návštěv a tržeb daného e-shopu. Praktická část je také zaměřena na skórovací metodu rizikového řízení v projektovém managementu. Na závěr navrhne pár doporučení, kterých se držet pro další zefektivnění celého internetového byznysu.

Viz též: podobná jména autorů
18 CHALUPA, Pavel
18 Chalupa, Pavel
11 Chalupa, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.