Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Anti-social behavior in groups
Bauer, Michal ; Cahlíková, J. ; Celik Katreniak, D. ; Chytilová, Julie ; Cingl, L. ; Želinský, T.
This paper provides strong evidence supporting the long-standing speculation that decisionmaking in groups has a dark side, by magnifying the prevalence of anti-social behavior towards outsiders. A large-scale experiment implemented in Slovakia and Uganda (N=2,309) reveals that deciding in a group with randomly assigned peers increases the prevalence of anti-social behavior that reduces everyone’s payoff but which improves the relative position of own group. The effects are driven by the influence of a group context on individual behavior, rather than by group deliberation. The observed patterns are strikingly similar on both continents.
Essays on Incentives and Information in Schools
Celik Katreniak, Dagmara ; Bauer, Michal (vedoucí práce) ; Basu, Karna (oponent) ; Epstein, Gil S. (oponent)
Otázka, kterou se v mé disertaci zabývám spočívá v tom, jestli kvalita vzdělávání v rozvojové zemi může být zvýšena pomocí použití motivačních nástrojů navázaných na výsledky žáků ve školách. Toto obšírné téma bylo a je v hledáčku zájmu velkého množství studií v oblasti ekonomie, psychologie i sociologie založených na datech z rozvinutých zemí; rozvojovým krajinám byla věnována relativně menší pozornost V disertaci přináším výsledky obsáhlého experimentu založeného na náhodné alokaci studentů základních a středních škol v Jižní Ugandě do skupin s nebo bez použití motivačních nástrojů (takzvaný "randomized control trial"). Celkem se studie zúčastnilo více než 5 tisíc studentů ve věku mezi 11 až 25 lety, kteří byli opakovaně testováni a tázáni v letech 2011 až 2013. Dataset obsahuje údaje ohledně studijních výsledků z matematiky a angličtiny, zahrnuto je i ubjektivní hodnocení vlastní spokojenosti měřeno pomocí vlastního vnímání radosti a stresu. V předmluvě disertace nabízím informace tákající se ugandského vzdělávacího systému a detailní popis designu experimentu s cílem ulehčit čitateli porozumění kontextu experimentu a jednotlivých rozhodnutí v jednotlivých krocích. V první kapitole nazvané "Temné stránky motivačních nástrojů ve školách" se zabývám efekty poskytování zpětné vazby, finančních a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.