Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální výchova jako prostředek rozvoje kritického hodnocení mediálních sdělení u žáků druhého stupně základních škol
Caltová, Veronika ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Samek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vliv mediální výchovy na schopnost žáků druhého stupně základních škol interpretovat mediální sdělení. Čtenář je uveden do problematiky médií a jejich vlivu na člověka s hlavním zaměřením na žáka druhého stupně základní školy. Druhá část představuje koncept mediální výchovy, nabízí návrh bloku výuky mediální výchovy s evaluací dopadu výuky na příslušné kompetence žáků. Účinnost výuky bude hodnocena pomocí výzkumné sondy koncipované jako kvalitativní porovnávání výpovědí žáků po absolvování kurzu mediální výchovy, pomocí skupinového rozhovoru Focus group. Otázky se zaměřují na kritickou analýzu mediálních sdělení, přičemž jsou odpovědi žáků porovnávány s kontrolní skupinou, která takto vzdělávána nebyla. KLÍČOVÁ SLOVA reklama, vliv, focus group, média, masmédia, mediální výchova, druhý stupeň základního vzdělávání
Reprezentace díla Milana Kundery ve školním literárním kánonu
CALTOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reflexi díla Milana Kundery v českém literárním a konkrétně školním kánonu. Představuje poznatky současných zkoumání literárního kánonu a zaměří se také na pojem "školní kánon". Dále mapuje zmínky o Kunderově tvorbě v učebnicové literatuře od 50. let 20. století do současnosti. Ve výsledku sleduje proměny ve zdůvodňování kanoničnosti a poukazuje na to, která díla Milana Kundery jsou jako kanonická označována a do jakého kontextu bývají zařazována.

Viz též: podobná jména autorů
2 CALTOVÁ, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.