| |
|
Návrh marketingového mixu společnosti
Caklová, Gabriela ; Navrátil, Ladislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh nového marketingového mixu společnosti DEJSIBIO s.r.o. se zaměřením na zvýšení počtu zákazníků. K řešení stanoveného cíle bylo využito SLEPT, Porterovy a SWOT analýzy doplněné o marketingový průzkum. Cíle bakalářské práce bylo dosaženo pomocí vlastních návrhů zahrnujících využití sociálních sítí k propagaci společnosti, vytvoření nové pozice pro marketingového specialistu, rozšíření sortimentu, reklamy na internetu a v tisku. Přínosem této práce je nárůst počtu zákazníků v kamenných pobočkách a e-shopu společnosti.
|
| |
|
Návrh marketingového mixu společnosti
Caklová, Gabriela ; Navrátil, Ladislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh nového marketingového mixu společnosti DEJSIBIO s.r.o. se zaměřením na zvýšení počtu zákazníků. K řešení stanoveného cíle bylo využito SLEPT, Porterovy a SWOT analýzy doplněné o marketingový průzkum. Cíle bakalářské práce bylo dosaženo pomocí vlastních návrhů zahrnujících využití sociálních sítí k propagaci společnosti, vytvoření nové pozice pro marketingového specialistu, rozšíření sortimentu, reklamy na internetu a v tisku. Přínosem této práce je nárůst počtu zákazníků v kamenných pobočkách a e-shopu společnosti.
|