Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšíření motivačního systému vybrané společnosti
Caklová, Gabriela ; Roupcová, Jitka (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozšíření motivačního systému společnosti Bosch Diesel s. r. o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se motivace zaměstnanců. Následně je pomocí interních zdrojů společnosti a dotazníkového šetření vytvořena analytická část, na kterou navazují návrhy nových prvků motivačního systému společnosti.
Návrh marketingového mixu společnosti
Caklová, Gabriela ; Navrátil, Ladislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh nového marketingového mixu společnosti DEJSIBIO s.r.o. se zaměřením na zvýšení počtu zákazníků. K řešení stanoveného cíle bylo využito SLEPT, Porterovy a SWOT analýzy doplněné o marketingový průzkum. Cíle bakalářské práce bylo dosaženo pomocí vlastních návrhů zahrnujících využití sociálních sítí k propagaci společnosti, vytvoření nové pozice pro marketingového specialistu, rozšíření sortimentu, reklamy na internetu a v tisku. Přínosem této práce je nárůst počtu zákazníků v kamenných pobočkách a e-shopu společnosti.
Rozšíření motivačního systému vybrané společnosti
Caklová, Gabriela ; Roupcová, Jitka (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozšíření motivačního systému společnosti Bosch Diesel s. r. o. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se motivace zaměstnanců. Následně je pomocí interních zdrojů společnosti a dotazníkového šetření vytvořena analytická část, na kterou navazují návrhy nových prvků motivačního systému společnosti.
Návrh marketingového mixu společnosti
Caklová, Gabriela ; Navrátil, Ladislav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh nového marketingového mixu společnosti DEJSIBIO s.r.o. se zaměřením na zvýšení počtu zákazníků. K řešení stanoveného cíle bylo využito SLEPT, Porterovy a SWOT analýzy doplněné o marketingový průzkum. Cíle bakalářské práce bylo dosaženo pomocí vlastních návrhů zahrnujících využití sociálních sítí k propagaci společnosti, vytvoření nové pozice pro marketingového specialistu, rozšíření sortimentu, reklamy na internetu a v tisku. Přínosem této práce je nárůst počtu zákazníků v kamenných pobočkách a e-shopu společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.