Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
Bulant, Martin ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šik, Martin (oponent)
Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné zrychlení oproti sériové implementaci na CPU. Implementace bude probíhat v již existujícím frameworku pro výpočty globálního osvětlení, což umožní soustředit se čistě na implementaci samotných algoritmů. Díky této práci bude možné ušetřit čas při testování metod pro výpočet globálního osvětlení, neboť ukládání a přepoužití mezivýsledků je možné použít pro další algoritmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Optická lavice
Bulant, Martin ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Horáček, Jan (oponent)
Předmětem této práce je vytvořit simulátor optické lavice. Simulátor bude zobrazovat rastrové obrázky pomocí soustavy čoček a výsledné obrazy bude zaznamenávat a ukládat opět do rastrových obrázků. Program je určen pro uživatele, kteří si chtějí vyzkoušet, jak fungují základní optické jevy. Pomocí programu bude možné odsimulovat jevy jako: lom a odraz světla, totální odraz světla a disperze světla. Další funkcí je zjišťování parametrů optické soustavy, ještě před jejím skutečným sestavením, například ohniskových vzdáleností.
Implementace algoritmů pro cachování osvětlení na masivně paralelních procesorech
Bulant, Martin ; Wilkie, Alexander (vedoucí práce) ; Tázlar, Vojtěch (oponent)
Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet glo- bálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné zrychlení oproti sériové imple- mentaci na CPU. Implementace bude probíhat v již existujícím frameworku pro výpočty globálního osvětlení, což umožní soustředit se čistě na implementaci samotných algoritmů. Díky této práci bude možné ušetřit čas při testování metod pro výpočet globálního osvět- lení, neboť ukládání a přepoužití mezivýsledků je možné použít pro další algoritmy. 1
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
Bulant, Martin ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šik, Martin (oponent)
Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné zrychlení oproti sériové implementaci na CPU. Implementace bude probíhat v již existujícím frameworku pro výpočty globálního osvětlení, což umožní soustředit se čistě na implementaci samotných algoritmů. Díky této práci bude možné ušetřit čas při testování metod pro výpočet globálního osvětlení, neboť ukládání a přepoužití mezivýsledků je možné použít pro další algoritmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
GPU implementace algoritmů irradiance a radiance caching
Bulant, Martin ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šik, Martin (oponent)
Předmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné zrychlení oproti sériové implementaci na CPU. Implementace bude probíhat v již existujícím frameworku pro výpočty globálního osvětlení, což umožní soustředit se čistě na implementaci samotných algoritmů. Díky této práci bude možné ušetřit čas při testování metod pro výpočet globálního osvětlení, neboť ukládání a přepoužití mezivýsledků je možné použít pro další algoritmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Optická lavice
Bulant, Martin ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Horáček, Jan (oponent)
Předmětem této práce je vytvořit simulátor optické lavice. Simulátor bude zobrazovat rastrové obrázky pomocí soustavy čoček a výsledné obrazy bude zaznamenávat a ukládat opět do rastrových obrázků. Program je určen pro uživatele, kteří si chtějí vyzkoušet, jak fungují základní optické jevy. Pomocí programu bude možné odsimulovat jevy jako: lom a odraz světla, totální odraz světla a disperze světla. Další funkcí je zjišťování parametrů optické soustavy, ještě před jejím skutečným sestavením, například ohniskových vzdáleností.

Viz též: podobná jména autorů
1 Bulant, Marek
1 Bulant, Matěj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.