Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pohled skautských vedoucích v České republice na úpolovou průpravu ve skautingu
Bukáček, Dan ; Prokešová, Eva (vedoucí práce) ; Kovařovic, Vojtěch (oponent)
1 Abstrakt Název: Pohled skautských vedoucích v České republice na úpolovou průpravu ve skautingu. Kontext výzkumu: Dnešní doba je spojována s úbytkem fyzického kontaktu mladé generace. Kvůli nástupu moderních technologií mají děti méně pohybových aktivit a uzavírají se do sebe. Největší světová výchovná organizace Skauting šla vždy proti tomuto trendu. Snaží se vychovávat nové generace ve spojení přírodou s cílem vychovat jedince silného, všestranného a nebojácného. Prostředkem, který vede k tomuto cíli a který organizace dříve často používala, jsou úpoly - úpolová průprava. Cíle: Hlavním cílem je zjistit, jak nahlíží skautští vedoucí na úpoly ve skautingu a jakým způsobem je úpolová průprava používána ve skautském programu v dnešní době. Metody: Hlavní metodou byl dotazník pro skautské vedoucí, který měl zjistit jejich názory na úpoly, úroveň fundovanosti a skutečnost, jak se úpoly provádějí v jejich prostředí. Byla sesbírána data od 186 skautských vedoucích. Nejčetnější skupinou respondentů jsou mladí lidé 18-30 let (81,2 %) v zastoupení ženy 63,4 % a muži 36 %. Nejčastější metoda při vyhodnocení dotazníku byla souhrnná vizualizaci pomocí grafů a tabulek. V případě, kdy bylo potřebu ukázat na spojitosti byly použity kontingenční tabulky. Dotazník byl vytvořen konkrétně pro tuto práci. Hlavní inspirací...
Bezpečnostní situace a opatření na základní škole
Bukáček, Dan ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
Název: Bezpečnostní situace a opatření na základních školách Cíle: Vytvořit ucelený soubor informací v oblasti bezpečnosti na školách. Uvést bezpečnostní situaci v Základní škole V Sadech 560 v Havlíčkově Brodě. Metody: rešerše, analýza, syntéza, dotazování, strukturovaný rozhovor Výsledky: Výsledkem této práce bylo vytvoření dokumentu, který přibližuje bezpečnostní situaci na školách. V první části informuje o roli integrovaného záchranného systému (IZS) při řešení mimořádných událostí. Druhá část uvádí školu jako měkký cíl, na jehož ochranu je pohlíženo dvojím způsobem - uzavřít budovu nebo opustit budovu. V třetí části je rozebrána konkrétní situaci základní školy v Sadech. Byla zjištěna absence bezpečnostní připravenosti na situaci útočníka ve škole. Klíčová slova: integrovaný záchranný systém, základní škola, měkké cíle, požární ochrana, mimořádná událost
Bezpečnostní situace a opatření na základní škole
Bukáček, Dan ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
Název: Bezpečnostní situace a opatření na základních školách Cíle: Vytvořit ucelený soubor informací v oblasti bezpečnosti na školách. Uvést bezpečnostní situaci v Základní škole V Sadech 560 v Havlíčkově Brodě. Metody: rešerše, analýza, syntéza, dotazování, strukturovaný rozhovor Výsledky: Výsledkem této práce bylo vytvoření dokumentu, který přibližuje bezpečnostní situaci na školách. V první části informuje o roli integrovaného záchranného systému (IZS) při řešení mimořádných událostí. Druhá část uvádí školu jako měkký cíl, na jehož ochranu je pohlíženo dvojím způsobem - uzavřít budovu nebo opustit budovu. V třetí části je rozebrána konkrétní situaci základní školy v Sadech. Byla zjištěna absence bezpečnostní připravenosti na situaci útočníka ve škole. Klíčová slova: integrovaný záchranný systém, základní škola, měkké cíle, požární ochrana, mimořádná událost
Bezpečnostní situace a opatření na základní škole
Bukáček, Dan ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
Název: Bezpečnostní situace a opatření na základních školách Cíle: Vytvořit ucelený soubor informací v oblasti bezpečnosti na školách. Uvést bezpečnostní situaci na základní škole v Sadech Metody: rešerše, analýza, syntéza, dotazování, strukturovaný rozhovor Výsledky: Výsledkem této práce bylo vytvoření dokumentu, který přibližuje bezpečnostní situaci na školách. V první části informuje o roli IZS při řešení mimořádných událostí. Druhá část uvádí školu jako měkký cíl, na jehož ochranu je pohlíženo dvojím způsobem - uzavřít budovu nebo opustit budovu. V třetí části je rozebrána konkrétní situaci základní školy v Sadech. Byla zjištěna absence bezpečnostní připravenosti na situaci útočníka ve škole. Klíčová slova: integrovaný záchranný systém, základní škola, měkké cíle, požární ochrana, mimořádná událost

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.