Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie obchvatu města Velké Meziříčí
Buk, Petr ; Budík, Ondřej (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce vyhledávací studie obchvatu města Velké Meziříčí. Obchvat je řešen jako přeložka silnice II/602. Stávající komunikace prochází středem města a neodpovídá dopravně směrovým požadavkům a v neposlední řadě neúměrně zatěžuje dopravu ve městě. Z těchto důvodů a dále za účelem omezení negativních vlivů dopravy je navrhnut nový úsek. Součástí práce bude posouzení navržených variant a výběr té nejlepší varianty.
Jednopolový rámový most
Buk, Petr ; Zich, Miloš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce silničního mostu přes řeku. Z vypracovaných variant byla upřednostněna varianta rámového jednopolového mostu. Konstrukci tvoří železobetonová předpjatá deska s náběhy. Most je řešen jako kolmý s délkou přemostění 25 m. Pro výpočet vnitřních sil byly vytvořeny dva výpočetní modely metodou MKP v programu SCIA Engineer 2018: prutový model a deskový model. Práce je věnována porovnání vnitřních sil na prutovém a deskovém modelu. Porovnání krátkodobých ztrát předpětí s výsledky z programu SCIA Engineer 2018. Návrh a posouzení mezního stavu únosnosti a použitelnosti konstrukce byl proveden v souladu s platnými normami a předpisy.
Studie obchvatu města Velké Meziříčí
Buk, Petr ; Budík, Ondřej (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce vyhledávací studie obchvatu města Velké Meziříčí. Obchvat je řešen jako přeložka silnice II/602. Stávající komunikace prochází středem města a neodpovídá dopravně směrovým požadavkům a v neposlední řadě neúměrně zatěžuje dopravu ve městě. Z těchto důvodů a dále za účelem omezení negativních vlivů dopravy je navrhnut nový úsek. Součástí práce bude posouzení navržených variant a výběr té nejlepší varianty.
Jednopolový rámový most
Buk, Petr ; Zich, Miloš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce silničního mostu přes řeku. Z vypracovaných variant byla upřednostněna varianta rámového jednopolového mostu. Konstrukci tvoří železobetonová předpjatá deska s náběhy. Most je řešen jako kolmý s délkou přemostění 25 m. Pro výpočet vnitřních sil byly vytvořeny dva výpočetní modely metodou MKP v programu SCIA Engineer 2018: prutový model a deskový model. Práce je věnována porovnání vnitřních sil na prutovém a deskovém modelu. Porovnání krátkodobých ztrát předpětí s výsledky z programu SCIA Engineer 2018. Návrh a posouzení mezního stavu únosnosti a použitelnosti konstrukce byl proveden v souladu s platnými normami a předpisy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.