Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Veřejné prostranství
Bušková, Vendula ; Rajchl, Jiří (vedoucí práce) ; Handrlica, Jakub (oponent)
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku veřejných prostranství. Veřejná prostranství jsou definována v zákoně o obcích a v zákoně o hlavním městě Praze a jsou jimi všechna náměstí, ulice, tržiště, chodníky, veřejná zeleň, parky a další prostory přístupné každému bez omezení, tedy sloužící obecnému užívání, a to bez ohledu na vlastnictví k tomuto prostoru. Je to jediná definice v českém právním řádu a mnohé další normy se na ni odkazují. Hlavním účelem veřejných prostranství je obecné užívání, proto právní normy upravují též mantinely různých činností na veřejných prostranstvích. Stávající právní úprava je spíše stručná a ani odborná literatura se tématem zatím dostatečně nezabývá. Cílem práce je shrnout právní úpravu veřejných prostranství a regulaci činností na nich a identifikovat problémy či nejasnosti, které z nedostatečné právní úpravy vyvstávají. První část práce se zabývá vymezením pojmu veřejné prostranství a jeho historií, problematikou vzniku a zániku veřejných prostranství. Legální definice vymezuje veřejné prostranství pomocí vyjmenování konkrétních typů prostor a odkazem na společný znak, kterým je obecná přístupnost. Zdůrazňuje, že vlastnictví není pro vymezení veřejných prostranství určující. Finanční aspekty užívání veřejného prostranství jsou náplní druhé části. Základní...
Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
Slabý, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bušková, Vendula (oponent)
Cílem této práce je zmapování marketingové strategie nestátní neziskové organizace Junák - český skaut, z. s. a vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie. První část práce je teoretická a popisuje nestátní neziskové organizace v České republice. Věnuje se také popisu světové skautské organizace WOSM a české organizace Junák - český skaut, z. s. V druhé části jsou uvedeny výsledky výzkumu veřejného mínění a je zde popsána marketingová strategie Junáka. Na konci této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové strategie, návrhy způsobů a nástrojů komunikace.

Viz též: podobná jména autorů
1 Bušková, Viktorie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.